26.9.12

Baroque trend

 בארוק הוא סגנון אומנותי שהחל את דרכו כסגנון לעיצוב הכנסיות בסוף המאה ה-16 באירופה. מדובר בסגנון מהודר ומפואר העושה שימוש בחומרים יקרים כגון זהב ושיש.
מראה הבארוק (או Rococo, הלא הוא "הבארוק המאוחר") המתאפיין בדיטיילים רבים בזהב על רקע שחור, לאחרונה נראה לא מעט בתצוגות האופנה של מיטב המעצבים בשבועות האופנה בעולם. בין הקולקציות הבולטות ניתן לציין את הקולקציה של Dolce&Gabbana.

את השמלה הזו לא מזמן מצאתי במעמקי ארוני (כן, זה קורה לי הרבה). היא נקנתה לפני מספר שנים ב-H&M. הסיבה להזנחתה היתה האורך הבעייתי שלה, מצד אחד היא מעט קצרה מדי בתור השמלה ומהצד השני, היא ארוכה מדי בתור הטוניקה.עם זאת, החלטתי לתת לה צ'אנס נוסף בתור השמלה (טוב, נו אולי היא לא כזו קצרה?). הבעיה הנוספת, היא הקושי בהתאמת האקססורייז. האביזרים השחורים הם המתבקשים כאן, אבל לי זה היה נראה משעמם מדי, לכן החלטתי ללכת על נעליים בגוון היין ותיק כחול כהה. אגב, את הקישור בינה לבין טרנד הבארוק עשיתי רק כאשר צפיתי בתמונות המוכנות על צג המחשב שלי. פתאום הבנתי שהיא כל כך "בארוקית"! אני בטוחה שהיא תשמש אותי לא מעט בחורף הקרוב, הפעם עם אקססורייז ברוח התקופה.

  


שמלה H&M, נעליים Salvatore Ferragamo, תיק Accessorize, שרשרת Blanco, שעון CK, צמיד Tous




27 תגובות:

  1. איזה תמונות מהממות!! לטעמי השמלה לא קצרה בכלל ונורא יפה לך שיער אסוף!

    השבמחק
  2. היא לא כזאאת קצרה!בסדר אז לא תתכופפי איתה חחח אבל מה לא עושים בשביל להרגיש אופנתיות?

    השבמחק
  3. תמר -
    תודה רבה! :) גם אני הופתעתי לראות שהקוקו נראה ממש חמוד עלי :)

    Denisse Scha -
    לגמרי :) האמת היא שזה גם בסדר להתכופף עמה, היא לא עד כדי כך קצרה... :)

    השבמחק
  4. אהבתי את התרגום שלך לטרנד, הצלחת להרכיב לוק קליל מטרנד שהוא לכאורה "כבד" ורציני.
    התצוגה של דולצ'ה וגבאנה אלוהית...

    השבמחק
  5. שמלה מאוד מיוחדת :)

    השבמחק
  6. IsraelMakeup - תודה רבה! לגמרי מסכימה איתך לגבי התצוגה שלהם...

    Sigal Kl - תודה רבה! :)

    השבמחק
  7. איזו שמלה מדהימה והשרשרת נותנת את הטאץ' המיוחד למראה!! מהמם!!

    http://summerdays31.blogspot.co.il/

    השבמחק
  8. http://summerdays31.blogspot.co.il/ - תודה רבה בנות!

    השבמחק
  9. השמלה שלך הרבה יותר שווה משל דולצ'ה וגבאנה

    השבמחק
  10. גם הקולקציה וגם הפרסומות של גבאה מעולים לדעתי! והשמלה שלך... חבל על הזמן! לא רק שזה מתכתב עם טרנד הבארוק, היא הרבה יותר מזה ולכן תוכלי להוציא ממנה הרבה יותר שימוש!!

    השבמחק
  11. מהממת!! השמלה מלאת שיק וטוב טעם!! לגבי הנעליים, הייתי בוחרת בצבע שחור/זהוב אבל זאת אני- די מקובעת בשילוב צבעים.

    השבמחק
  12. cute dress
    Dolceand Gabbana have an amazing fabulous collection

    השבמחק
  13. Love your dress! So beautiful!
    Kisses! http://fashionable-book.blogspot.com

    השבמחק
  14. The Fashion Kitty - תודה רבה! אני באמת הולכת לעשות בה שימוש בחורף הקרוב :)
    Nination - תודה רבה! :) לגמרי מסכימה איתך שגפ נעליים זהובות או שחורות היו נראות מעולה עם השמלה... פעם הבאה! :)

    Albina - Thank you!

    Melissa Cuentas - Thank you :)

    השבמחק
  15. Yes, you can easily get used to it :))

    השבמחק
  16. wow))great style))) nice look))

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    השבמחק
  17. great style.I love this gold aristocratic details!

    השבמחק
  18. השמלה שלך מהממת!
    בעיקרון אני מאוד אוהבת שמלות תחרה ללא ביטנה כמו שיש באחת התמונות, חבל שאי אפשר ללכת ככה מחוץ למסלול.
    חג שמח!

    השבמחק
  19. Sefi - תודה רבה!
    יש לי כעת ייסורי מצפון על כך שהזנחתי אותה כל כך הרבה זמן...
    חג שמח גם לך!

    השבמחק
  20. השמלה שלך מדהימה, ואם גרביונים בחורף היא לא תראה קצרה בכלל.
    תמיד מפתיע אותי לראות איך דברים מלפני כמה שנים כל כך רלבנטיים גם היום - גם אני גיליתי ככה מציאות בארון שלי, בפעם האחרונה שעברתי דירה :)

    השבמחק
  21. אלכס - תודה! אני כבר ממתינה לחורף, נמאס מה"סמי חורף" הזה...
    נראה לי שכדאי לעיתים קרובות יותר לערוף "מסדרים" בארון! :)

    השבמחק
  22. אני ממש אוהבת את הסטייל שלך!!!♥♥

    השבמחק
  23. מתה על השמלה! חייבת להשיג כזו!

    השבמחק