23.9.12

The Red

בבואי לבחון את ארוני (שעבר לא מזמן סלקציה רצינית) הגעתי למסקנה כי אני כנראה לא המעריצה הגדולה של הצבע האדום, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שיש במלתחתי בקושי ארבעה פריטים אדומים (הכוללים שתי שמלות, קרדיגן מקסים וחולצה מכופתרת שקפקפה)? גם בגזרת האקססוריז נמצא רק קלאצ' אחד קטנטן בצבע המדובר, למרות שלפי דעתי, זוג נעליים אדומות הן מאסט בארונה של כל פאשיוניסטה אשר מכבדת את עצמה. אז איך מתגברים על המחדל? יוצאים למסע שופינג מטורף בסימן הצבע האדום? או שממתינים להופעתם של הפריטים בצבע המיוחל שיקסימו את לבי בבוא העת? נראה לי שאלך על האופציה השניה.
לבינתיים, הנה לכן/ם פריט אחד מארבעת "הנבחרים" שהצליחו למצוא את דרכם אל חיקי.


שמלה, נעליים ושרשרת - Topshop, צמיד Mango, קלאצ' La Bagageri 







14 תגובות:

  1. שמלה מקסימה!דרך אגב השרשרת ממש מיוחדת!היא מחרוזים??

    השבמחק
  2. הצבע האדום-כתום הזה מהמם עלייך, מעניין לראות את שאר ה"נבחרים" שלך :)

    השבמחק
  3. סמיילי23.9.2012, 22:20

    מאוד אוהבת את התיאום בין הפריטים , הכל בטוב טעם ומאוד מאוד יפה !!!!!!!!!
    יאנציק סטייליסטית מספר אחת

    השבמחק
  4. אני חושבת שאדום קורל , זה צבע הכי חושני וסקסי , במיוחד כשמדובר בשמלה קצרה עם גיזרה המבליטה את תווי הגוף... הופעה נדירה!!!!

    השבמחק
  5. Denisse Scha - תודה רבה! :) אני ממש אוהבת את השרשרת הזו, היא דווקא עשויה מבד...
    LookinFab - תודה רבה! :) בקרוב מאד!
    מרינושקה - תודה רבה מתוקה!
    Leonid Kanevsky Kanevsky - תודה רבה! :)

    השבמחק
  6. Love your dress!

    www.fashioncontainer.com

    השבמחק
  7. Floortje - Thank you a lot! :)

    fashioncontainer - I love it too :)

    השבמחק
  8. מתות על האקססוריז שלך !!

    http://summerdays31.blogspot.co.il/

    השבמחק
  9. http://summerdays31.blogspot.co.il/ - האמת היא שאין לי הרבה כל כך... אבל גם אני אוהבת את אלו שיש!

    השבמחק
  10. השמלה מעולה עלייך! האורך מושלם והצבע עושה לך ממש טוב. מקסים!

    השבמחק
  11. יאנוש, הצבע כל כך מחמיא לך וכה סקסי! ממליצה בחום לרכוש פריטים נוספים בצבע ה ״איט״ ...

    השבמחק
  12. תודה רבה מאיצ'קה!
    ואני אשקול את ההמלצה :)

    השבמחק