2.10.12

אני כל כך אוהבת לגהץ...

אז זהו שלא.
אני שונאת לגהץ.
שונאת עד כדי כך שאני מוכנה לוותר על רכישתו של פריט נחשק במחיר נוח ברגע שאבחין כי מדובר במשימת גיהוץ מורכבת למדי.
וזהו סיפור עצוב, אחד מיני רבים, על חווית הגיהוץ הלא כל כך מוצלחת שלי.
לפני כמספר חודשים, בעת ביקורנו המשותף עם תמר מ- Lookin Fab בסניף עזריאלי של Forever21 נתקלתי בשמלה הזו, תלויה לה על קולב מבולגן. צבעה העז מיד משך את תשומת לבי וגזרתה לגמרי שבתה אותו. מדובר בשמלת מקסי קלילה ושקופה שדורשת לבישת בגד ניטרלי תחתיה. לאחר רכישתה קפצתי לסניף סמוך של H&M והשלמתי את הרכישה ע"י שמלת בייסיק בצבעי הניוד.
השמלה חכתה בסבלנות לשעתה בארוני. השעה הגיעה - תמר המקסימה (אותה אחת מ-Lookin Fab) הזמינה אותי להצטרף אליה לאירוע השקת ליין מוצרים חדש לחברת פנטן והשמלה הזו נבחרה להגיע יחד עמי.
הגעתי לביתה של תמר על מנת להתארגן. ברגע שמדדתי את השמלה שתינו הסכמנו כי עלי לגהץ אותה. התחלתי במלאכת הגיהוץ, הרמתי את המגהץ ולפתע נגלה לעיני כתם ורוד עז על תחתית המכשיר. בעודי בוהה במכשיר, החל לחלחל למוחי הרעיון כי מדובר בחתיכה מהשמלה שלי שפשוט הותכה ונדבקה למגהץ. השמלה, בעלת החור הענק בקדמתה, היתה שרויה בפני על קרש הגיהוץ. הדמעות חנקו את גרוני. לא רק בגלל השמלה שנהרסה, אלא גם בגלל שלא היה ברשותי באותו הרגע אאוטפיט נוסף שאוכל ללבוש לאירוע. למזלי בסופו של דבר נמצא אאוטפיט חלופי בארון ברכב שלי (כן, יש לי ארון נוסף ברכב, וכן, גם ארון נעליים) אותו ניתן לראות בפוסט של תמר.
את השמלה הצלחתי להציל ע"י עזרתה של התופרת, שפשוט קצרה את החלק הקדמי שלה ולהלן התוצאה (ייתכן וכבר נתקלתם בה בפוסט של תמר):




שמלה Forever21, חגורה וצמיד Topshop, נעליים Espadrilles

אני עדיין מתלבטת האם לקצר אותה לגמרי (גם מאחור). מה דעתכן?
האם גם אתן עברתן חוויות דומות לשלי?









30 תגובות:

  1. אוי ואבוי איזה סיפור אימה!!! אני גם שונאת לגהץ ועד שאני מגהצת - אם הייתי שורפת שמלה הייתי בוכה....
    האמת שלדעתי עדיף לקצר את כולה. אני לא מחובבות המראה הא-סימטרי. היא דווקא יכולה להיות נחמדה גם בתור שמלה קצרה ואוורירית.

    השבמחק
  2. Wow, your dress is so pretty!

    www.fashioncontainer.com

    השבמחק
  3. אמא איזה סיפור!
    הייתי מקצרת אותה דווקא לאורך התחתית שאת לובשת מתחתיה.

    או מיי גאד אבל מזה אומר על הבגדים של פוראבר, לגהץ - ביג נו נו?

    השבמחק
  4. יאנה, את נראית מדהים, כמו תמיד! טיפ שלימדה אותי אמא: בגיהוץ פריטים עדינים מומלץ לשים בד נוסף (חולצת טי שירט או ציפית) שישמש כחיץ בין הבגד והמגהץ האימתני! אפשרות נוספת היא להשתמש במגהץ אדים ולהתיז על הבגד ממרחק סביר, על מנת להימנע ממגע ישיר של חום על הבגד. בהצלחה!

    השבמחק
  5. Your blog is very interesting and so nice...would you like to follow each other? I followed you...keep in touch sweety !!!

    השבמחק
  6. אני הייתי מקצרת הכל :)
    מכירה את הסיפורים האלה על ההיא שהשאילה לחברה שלה סוודר, ואז היא כיבסה אותו והוא התכווץ?
    אז אף אחד אל השאיל לי כלום, אבל כמו מפגרת במקום לשלוח את הג'קט האהוב עלי לניקוי יבש כרגיל דחפתי אותו למכונת כביסה. הג'קט ז"ל, התכווץ אולי בחמש מידות, שום תופרת לא יכולה להציל אותו.
    זה קורה לכולן :P

    השבמחק
  7. your dress is such a gorgeous color! it looks fabulous on you!

    bijou-minou.blogspot.com

    השבמחק
  8. השמלה דווקא יפה ככה. אני מגהצת רק כשאני תופרת. כשאני קונה בגד אני משתדלת שהוא יהיה כמה שיותר פשוט לניקוי ותחזוקה. אם הוא לא שורד כביסה, מיבש וכיווצ'וץ' בארון ומוכן מיד ללבישה אז כנראה שלא נועדנו זה לזו.

    השבמחק
  9. Thank you all!
    תודה רבה בנות!

    IsraelMakeup - למזלי באמת עוד ניתן לתקן אותה, כל הזמן חשבתי מה היה קורה אם הייתי מתחילה לגהץ מלמעלה :(

    השפנפנה - תראי, האיכות בפוראבר היא משהו שידוע לשמצה, אבל עם זאת, נראה לי שאם מתייחסים לבגדים שלהם בזהירות הנדרשת - הם יהיו בסדר. פשוט רוב הפריטים שם עשויים בדים סינתטיים שלא סובלים גיהוץ אגרסיבי... :)

    Shimrits - מותק, תודה! ואמא שלך בהחלט צודקת, אני צריכה ללמוד להשתמש באופציית האדים במגהץ או לא להתעצל להניח פיסת בד... :)

    מיכל - אני עצובה בשבילך ! זה כל כך כואב לאבד בגד אהוב :( במיוחד במכונת כביסה! אמא שלי פעם החליטה לכבס לי את נעלי הבובה המקסימות שקניתי בברצלונה, גם הן ז"ל לצערי...

    לילך - גם אני תמיד משתדלת לקנות את הבגדים האלה שלא דורשים גיהוץ, אבל לפעמים הפיתוי גובר עלי :) זה לגמרי מגניב שאת תופרת בעצמך! אני מעריצה אנשים כאלה!

    השבמחק
  10. GORGEOUS!! I love the dress, the colour is so stunning and unique and the high slit is so fabulous.


    xoxo, Ally

    pinsandroses.blogspot.com

    השבמחק
  11. You look absolutely stunning! the dress is so cute! and it looks even !better on you

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    השבמחק
  12. המגהץ הארור... :))

    דווקא הרעיון לקצר את השמלה טיפה מתחת לתחתית נשמע לי נחמד. אז היא תקבל תחושה של סיקטיז וזה יכול להיות מגניב.

    השבמחק
  13. תכלס זה נראה לא רע גם ככה! גם לי יש כל מיני ניצולי חייט בארון. יש סיבה לכל דבר, השמלה מקסימה והיא תילבש לאירוע אחר..

    השבמחק
  14. love this dress! the color is amazing!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    השבמחק
  15. you just look perfect in your dress!! :) love it .

    השבמחק
  16. לגהץ זה נחמד, מה שלא נחמד זה לפתוח את השולחן גיהוץ ולחכות שכל העסק יתחמם
    אני אומרת להשאיר את האורכים של השמלה ככה :)

    השבמחק
  17. *Maja* - בהחלט, יש מצב שבמצב הנוכחי היא נראית יותר טוב עלי מאשר המקור...

    amorousGirl - yea, the color... :)

    Chi - thank you! :)

    Macabre Doll - אוי כל כך, אני הכי עצלנית בעולם :) למרות שלא מזמן רכשתי מיני קרש גיהוץ באיקאה והוא כזה חמוד וקל לתפעול...

    השבמחק
  18. אנונימי4.10.2012, 2:29

    מדהימה... את השמלה לא לקצר.. היא קצת תאבד צורה...

    השבמחק
  19. הצבע שלה מטריף(-: הייתי משאירה אותה ככה, נראה לי יותר מיוחד......

    השבמחק
  20. אנונימי - תודה, נראה לי שבאמת בינתיים היא תשאר בצורה הזו...

    Dana - Style 4 Me - הצבע שלה בדיוק היה הסיבה לרכישתה :) גם אני מתה עליו!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  21. amazing dress! Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    השבמחק
  22. ты говоришь по-русски?

    השבמחק
  23. Lois - thank you! :)

    Albina - da :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  24. thanks for visiting my blog! i love yours! following you via bloglovin!

    השבמחק
  25. you look great! we love your dress!

    <s. we are now giving away 10 times a $5 giftcard of Dino Direct!

    השבמחק
  26. love this look! you are gorgeous!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    השבמחק
  27. אנונימי16.10.2012, 20:33

    I really like your outfits! I started following you, You are welcome to follow me back :)

    Check out my blog, I sell amazing recycled high end fashion at super low prices.

    www.abi-asaturdaymorning.blogspot.com

    Abi K

    השבמחק