23.10.12

Denim shirt № 2

זו חולצת הג'ינס השניה, שהיא בעצם הראשונה (מבלבל, אני יודעת), עליה כבר ספרתי בפוסט הזה. רכשתי אותה ב-H&M בצרפת. התמונות הללו צולמו בסניף המשביר לצרכן הישן בירושלים, מכיוון שכבר היה חשוך בחוץ ולא הצלחנו לצלם כלל. בעיני יש משהו קסום במקום הנשכח הזה, במיוחד בקומות העליונות בהן נמכר הביגוד. כמה רבה היתה התלהבותי ברגע שנתקלנו במדף שכולו ג'ינס והמדרגות הנעות שהזכירו לי את המטרו בפריז... התמונות לשיפוטכם.




Denim shirt - H&M
Skirt - Topshop
Belt - Mango
Shoes - From Sweden
Bracelets - Tous, Topshop
Bag - Marc by Marc Jacobs by Factory54









12 תגובות:

  1. עכשיו בלבלת אותי ואני לא יודעת איזו חולצה אני אוהבת יותר... החולצות שונות אך מושלמות שתיהן!

    השבמחק
  2. תומה, אני אוהבת את שתיהן!
    ובקושי רב התאפקתי לא לקנות עוד אחת בהירה ברשת האהובה עלינו :)

    השבמחק
  3. אינוש את מקסימה! אני לא מאינה שהצלחת להוציא כאלו תמונות איכותיות וטובות מהמשביר לצרכן!? מסירה בפניך את הכובע

    נתראה בקרוב..:)

    השבמחק
  4. loving the outfit!

    xx

    blog: www.aroundlucia.com
    shop: www.shoplumo.com

    השבמחק
  5. Thanks for your comment on my blog. Unfortunately, I don't use GFC, do you mind following each other on Bloglovin? Let me know.
    LA By Diana Live Magazine

    השבמחק
  6. me encanta tu falda!

    NEW OUTFIT POST ON MY BLOG "AUTUMN IS HERE"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    השבמחק
  7. Nice outfit! I love the shirt and the skirt together, great combo! :)

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  8. We all need denim shirts in our closets;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    השבמחק
  9. שילוב מצוין של החולצת גינס עם החצאית! בכלל צבע אפור וגינס זה שילוב מנצח! וכל הכבוד על התמונות האיכותיות מהמשביר (-;

    השבמחק
  10. השילוב עם החצאית נהדר. אני מכורה לחולצת הג'ינס החדשה שלי מלי קופר, בשילוב עם ג'ינס בצבע טיפה יותר כהה.

    השבמחק