29.10.12

Repetto

 Repetto הוא מותג נעלי ריקוד צרפתי שהפך לאגדה בת זמננו בזכות אנשי תרבות כמו בריז'יט בארדו וסרג' גינזבורג שבזמנו נהגו להתפאר בנעלי המותג. מאוחר יותר, Repetto זכה לשיתופי פעולה רבים עם המותגים כגון: ריבוק, מארק ג''יקובס, איסי מייאקי, יוז'י יאמאמוטו ועוד רבים אחרים. מלבד נעלי ריקוד מקצועיות, המותג מציע גם שלל דגמי נעליים לבנות תמותה שכמותנו - מנעלי בובה ועד נעלי עקב מרשימות. כל זוגות הנעליים של Repetto נעשות בידי אדם. אמנם מחירן של הנעליים רחוק מלהיות ידידותי, הן שוות כל פרוטה. לא מזמן התחדשתי בזוג מקסים משלי שנראו כבר בפוסט הזה.

This is my new pretty Repetto balerinas, which i'm absolutely in love with. Repetto is french ballet shoes company, which has a lot of famous customers. All the shoes are handmade. The prices are so unfriendly, but they are so worth it!

Photos by Eric Rose


Shoes - Reppeto by Factory54
Bag - Marc by Marc Jacobs by Factory54
Shorts, T-shirt - Topshop
Belt - American Apparel
Necklace - H&M
Bracelets - Tous, Topshop


10 תגובות:

  1. אהבתי את החולצה ברמות!
    http://www.myfworld.com/

    השבמחק
  2. תתחדשי. אני מאוהבת בהם, אבל הם לא בתקציב שלי בכלל.

    השבמחק
  3. !Gorgeous outfit and beautiful photos

    fshnattacks.blogspot.com

    השבמחק
  4. התאהבתי בנעליים !!!

    השבמחק
  5. הנעליים מהממות, מה שמזכיר לי, אני חייבת נעליים אדומות ודחוף!! אה כן, ואת מהממת גם :)

    השבמחק
  6. Thank you girls! :)

    MFWORLD - נכון שהיא מגניבה?

    לילך הדר - גם בשלי לא :)

    SG- הן כל כך מתוקות!

    תמר - תבדקי ברפטו :) אני מאוהבת במותג הזה קשות... :)

    השבמחק