10.10.12

Stripes

אני כבר המון זמן מבלבלת לכם בשכל על כמה אני מאוהבת בהדפס הפולקה, עם זאת, יש מקום בלבי גם לפסים. הרי חולצת פסים קלסית היא פריט חובה בארון (גם בארון הגברי אגב). חולצה כזו תתאים כמעט לכל בגד, לכל אירוע ולכל חלק ביממה. בעיני, "חולצת הפסים המושלמת" אמורה להיות לא צמודה מדי, לא קצרה מדי, בעלת שרוולים באורך בינוני והכי חשוב, עשויה בד איכותי. אני לגמרי פריקית של בדים טבעיים, לכן חולצת פסים עשויה 100% היא האופטימלית עבורי. החולצה הזו נרכשה לפני מספר עונות ברשת Topshop והיא מגיעה בגזרה משוחררת מעט. קשה לכנותה בתור "חולצת הפסים המושלמת שלי" - אני פחות אוהבת את הגימור בשרוולים, לכן המשכתי בחיפושים אחר אחת כזו. אז המועמדת לתואר נמצאה באתר J.Crew (בקרוב פוסט על האתר), בו בצעתי הזמנה ראשונה לפני יומיים. האתר כבר מזמן נמצא אצלי על הכוונת, אך משום מה לא העזתי לבצע בו הזמנות קודם לכן. הפריטים הנמכרים באתר אינם זולים, אך נראה כי הינם איכותיים ביותר. את זה אוכל לברר בעוד מספר ימים (כמובן, מבטיחה לשתף). לבינתיים, חולצת הפסים הלא מושלמת שלי עם החצאית מ-Topshop ונעלי Adolfo Dominguez המדהימות האלו שנקנו במהלך חופשתי במקסיקו (בסייל מטורף):






חצאית, חולצה Topshop, קלאצ' La Bagagerie, נעליים Adolfo Dominguez, שרשרת H&M, צמיד Mango, צמיד Tous, שעון CK, עגילים Swarovski

Skirt and Top - Topshop
Clutch - La Bagagerie
Shoes - Adolfo Dominguez
Necklace - H&M
Bracelets - Tous, Mango
Watch - CK
Earrings - Swarovski

33 תגובות:

  1. יופי של שילובי צבעים! מאוד מחמיאות לך כל החצאיות הארוכות והשיקיות האלה

    השבמחק
  2. מדהימה!!
    מחכה למשוב על JCREW..

    השבמחק
  3. Love this outfit so much! Colors are amazing :)

    השבמחק
  4. כבר חשבתי שאני לא אוהבת את זה. כי אני אוהבת אותך בצבע. אבל אז עם כל תמונה, זה התחבר לי יותר ויותר.... יש לך כישרון ממש מעולה להתאים פריטים ולגרום לסופר אלגנטיות, גם בפריטים פשוטים, לכאורה....

    השבמחק
  5. כמו שכבר אמרתי, את נראית מהמם עם אסוף!!! והאווטפיט מהמם. בדיוק קניתי מכנסיים בצבע הזה וחשבתי כמה יפה הם יראו עם חולצת פסים :))) והנעליים.... אח... מהמם! אהבתי הכל!

    השבמחק
  6. beautiful!!! you look perfect :)
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    השבמחק
  7. פסים זה נהדר. וגם אני עדיין לא מצאתי את חולצת הפסים המושלמת

    השבמחק
  8. ♥♥♥♥♥ I am speechles, I can't even start saying nice things to you cos it woudl be without ending, love.

    השבמחק
  9. לובה - תודה רבה! אני אכן ממש אוהבת אותן... :)

    מיטל - תודה! בקרוב מאד :)

    stylewithoutstyle - Thank you! :)

    The Fashion Kitty - תודה רבה יקירתי :) איזה כיף לשמוע את זה ממך!

    More - Thank you :)

    LookinFab - תמר, אני מתה לראות את המכנסיים שלך! זה נשמע מעולה!

    Patricia Ayuso - Thank you :)

    לילך - אולי ב-J.Crew? :)

    Milex - Thnak you Dear!

    השבמחק
  10. גם אני מתה על פסים. כבר מצאתי את חולצת הפסים המושלמת לחורף, לקיץ אני עדיין מחפשת...

    השבמחק
  11. האוטפיט מקסים ואת יפהפיה כהרגלך! ממש יפה לך אסוף!

    השבמחק
  12. wow)
    nice top)
    xoxo

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    השבמחק
  13. מאיפה הסריג?
    פוסט יפה ביותר
    http://faspassion.blogspot.co.il/

    השבמחק
  14. Great outfit!! I loved it . please :)also check-our blog

    השבמחק
  15. You look gorgeous!
    Lovely blog. What about following each other?

    השבמחק
  16. OMG I love this look! so pretty! Would you like to follow each other? WWW.ROXTHEFOX.COM

    השבמחק
  17. I love the combination of stripes & kelly green. And your clutch is gorgeous

    Hudson East
    HudsonEast.blogspot.com

    השבמחק
  18. החלום שלי הוא לאסוף את קן הציפורים שלי ככה, אבל זה בחיים לא יראה כזה מוקפד ומהודק - פשוט מעולה!

    ואני מחבבת את זה שהחולצה לא בתוך החצאית, זה לא רע בכלל. נשיקות

    השבמחק
  19. Nice look. I love skirt.

    http://www.catart.es/2012/10/oro-encaje.html
    https://www.facebook.com/pages/Catart/189877041134482
    https://twitter.com/catart_

    השבמחק
  20. Thank you all for your lovely comments!

    אלכס - קפצי לביקור ב-J.Crew, או אסוס, אולי תמצאי שם משהו...

    SG - תודה רבה! זה לא סריג, זו חולצת כותנה, היא מטופשופ...

    *Maja* - מאיה, תודה רבה! את חייבת לנסות את גומיית הספוג הזו שמוכרים כעת בכל מקום, היא עושה פלאים! נראה לי שאני אחד היצורים העקומים בהקשר של סידור השיער, אז אם אני הצלחתי - את בטוח תצליחי הרבה יותר!

    השבמחק
  21. You look always so beautiful dear!
    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    השבמחק
  22. אני מאוהבת בחולצות פסים, תמיד מזכירות לי את האחת והיחידה קוקו שאנל. מעבר לכך, אני מרגישה שהן מחמיאות לי. השד יודע למה. אני ממש ממתינה לפוסט שלך על ג'יי קרו, גם אני פלירטטתי עם האתר, אך עדיין לא קניתי בו.

    השבמחק
  23. snow. white - Thank you Dear!

    Rocio Otero - Muchas gracias! :)

    BeautyBitch - מעין, אני בטוחה שהן מחמיאות לך :) בקרוב אספר על ג'יי קריו, אני יכולה לומר שלאחר פלירטוט ממושך - התאהבתי! :)

    השבמחק
  24. Following you back! Want to follow each other on bloglovin' as well?

    השבמחק
  25. What a fantastic outfit. You look really great with the green and those stripes were the perfect addition! Following your lovely blog now =)

    Anna @ FEED ME NANA xoxo

    השבמחק
  26. ROXTHEFOX - Thank you! :)
    Following your blog via bloglovin!

    NaNa - Thank you a lot!
    Followed your blog too!

    השבמחק
  27. very nice and elegant look with the striped shirt and bodycon skirt!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    השבמחק
  28. פסים זה ה-דבר!

    השבמחק
  29. אין עליךךךך♥♥

    השבמחק
  30. הנעליים הן כליל השלמות
    הולכת לקבור את עצמי במיטה
    לילה טוב

    השבמחק
  31. Mirelle - מתה על פסים!

    MFWORLD - תודה רבה! :)

    lillou - נכון שהן מהממות? :)

    השבמחק