4.11.12

Fly Foot

לפני כשבוע הוזמנתי להשקת "הקולקציה הירוקה" - הידידותית לסביבה של המותג Fly Foot.  מדובר במותג נעלי נוחות שלגמרי מצליח להפריך את ההנחה המקובלת כי נעלי נוחות בדרך כלל בעלות מראה מבוגר ואינן מצטיינות בעיצובן. זו לפחות היתה המחשבה שצצה לי בראש ברגע שקבלתי את ההזמנה לאירוע - הרי זהו המותג האהוב על אימי. עם זאת, ברגע שהגעתי וראיתי את הנעליים המוצגות למכירה, הבנתי כי טעות גסה בידי - מדובר בנעליים יפהפיות שלגמרי מתאימות לכל הגילאים. לא כך?














ואלו המגפונים שלי של המותג Fly Foot. הם עשויים מחומר חדיש (תחליף לעור) ובהחלט ניתן לכנות אותם בתור הנעליים הכי נוחות שאי פעם נעלתי - בעיקר בזכות הרפידה האורתופדית שגורמת להם להרגיש ממש כמו נעלי בית.








Skirt - Topshop (also seen here)
Jumper - Benetton
Boots - Fly Foot
Necklace - Blanco
Bracelet - from Zanzibar
Bag - Burberry





17 תגובות:

  1. אווטפיט סתווי ומקסים. מחכה כבר שיתקרר...
    האודם שלך מהמם! זה של מאק נכון? מה הצבע?
    הנעליים נראות עלייך פיצוץ! :)

    השבמחק
  2. תודה תמר! :)
    אני ממש שמחה שלקחתי את המגפונים, כי מנומרות כבר יש לי...
    כן, זה של מאק...

    השבמחק
  3. אאוטפיט מעולה, אהבתי את החצאית!
    את נראית מקסים :)
    הנעליים, אני מודה, פחות לטעמי אבל דווקא את המגפונים שלקחת אהבתי! ואם לראשונות לא היה פפיון (עם כל חיבתי לפפיונים) הייתי אוהבת גם אותם ;)

    בכל מקרה, תתחדשי!

    השבמחק
  4. תודה רבה! :)
    גם אני משמ אהבתי את המגפונים :)

    השבמחק
  5. la falda es preciosa! y los zapatos me encantan! un besito guapa!

    NEW OUTFIT POST--> http://sweet-perdition.blogspot.com.es

    השבמחק
  6. האמת שהן גם נראות ממש נוחות! אהבתי במיוחד את האוקספורד השחורות!

    השבמחק
  7. thank you for your comment!! i love your style:)

    השבמחק
  8. YOu look always so beautiful dear!!!!!

    השבמחק
  9. You look great girl in these pictures!
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a red dress by Max C London!

    השבמחק
  10. Bonjour!!
    jolie jupe!!
    bonne semaine!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    השבמחק
  11. Bonjour!!
    jolie jupe!!
    bonne semaine!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    השבמחק
  12. I love the second shoes and nice outfit :):) i'm following you, visit my blog if you want .):)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    השבמחק
  13. אני מסכימה עם מה שכתוב כבר... הנעלים אומנם פחות לטעמי אבל דווקא המגפונים שלקחת, מאוד מאוד לטעמי!!!

    חוץ מזה, שלדעתי זו בחירה מאוד חכמה בשבילך ובשביל הסגנון שלך ואני בהחלט רואה אותם משתלבים יפה בסגנון שלך.


    http://fashionkittyisrael.blogspot.co.il/

    השבמחק
  14. Oh the 1st and 3rd pair of those shoes are amazing! I also love the colour of your jumper it is so cute!
    Daisy Dayz
    Cross-Jones-Photography

    השבמחק