11.6.13

Happy Birthday, Mr. President

לפני כשבוע בקרתי באירוע שבירת שיא גינס כמחווה ליום הולדתו ה- 90 של שמעון פרס. דיוקנו של הנשיא הורכב מכ-6,000 כוסות קפה מסוגים שונים של המותג "Jacobs" (קפה מעולה, אגב). הפעילות נערכה כחלק ממסורת המחווה של המותג ג'ייקובס" למנהיגי העולם הנודעים. האירוע התרחש בנמל, במתחם מיוחד מול ארומה. במהלך שלושה ימים נערכו במתחם פעילויות רבות לילדים ומבוגרים והוקם במקום בר משקאות קפה מיוחד, אשר כל הכנסותיו הועברו לעמותת "דן אב-שלום".
לאירוע הגעתי מצוידת בנעלי פלטפורמה זהובות וחדשות וחצאית מקסי לבנה ונורא הופתעתי לגלות כי כל המתחם כוסה בשכבת חול עבה. את הסנדלים הורדתי, את החצאית הרמתי והלכתי ליהנות מהאוכל הטעים ומהאנשים המעניינים שבקרו במתחם. מבטיחה לכם בהמשך פוסט נפרד לאאוטפיט שנלבש.


ובינתיים, מספר תמונות מהאירוע עצמו:
הדיוקן עצמו
הבנות
אושרי כהן המקסים והמוכשר

חצאית H&M  MUSIC Collection
טופ - Topshop
סנדלים - Shoez Web Store
שרשרת - H&M
תיק - La Bagagerie

4 תגובות:

  1. אני מתה על פרס! אין לי ממש הסבר לזה, אבל יש לי חיבה גדולה מאוד לאיש הזה.
    כל הכבוד לך על הזרימה, אני הייתי ממש מתבאסת מהחול הבלתי צפוי...בכל מקרה, אהבתי את המראה הרענן!

    bullchicblog.com

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מתה עליו! :)
      כזה איש נחמד וטוב!
      לגבי הזרימה - לא היתה לי ברירה כל כך :)

      מחק