25.7.13

LV in Tel Aviv

לפני 4 שנים לראשונה בקרתי בפריז. התאהבתי בה ממבט ראשון, אבל לא על זה אני רוצה לדבר כאן. באותה התקופה עוד הייתי בסטטוס של סטודנטית מסכנה ובמהלך כל השנה חסכתי כסף לטיול המיוחל. את הכסף חסכתי לשופינג (אם למישהו היה ספק). התפרעתי לי להנאתי ברשתות המוכרות כמו H&M, Bershka (שתיהן אז עוד לא חלמו על כניסתן ארצה), Pimkie ו-Promod.
לארץ חזרתי עם מזוודה נוספת של בגדים ו-4 תיקים. רוב התיקים נרכשו ברשתות הנ"ל, היו עשויים מבד דמוי עור, וכל אחד מהם עלה בסביבות ה-200 ש". הם שמשו אותי במהלך מספר חודשים ואז כולם כאחד החלו להתפרק.
עשיתי חושבין עם עצמי והגעתי למסקנה כי להבא איני מוכנה יותר לבזבז את מיטב כספי על תיקים זולים ולא איכותיים. הרי בסכום אותו שלמתי עבור 4 תיקי סרק, יכולתי לרכוש לעצמי תיק אחד איכותי שהיה משמש אותי לאורך זמן. כפי שאמא שלי אומרת: הקמצן משלם כפליים (פתגם רוסי עתיק).
מאז אני משתדלת לא להתפתות לריגושים זולים ולרכוש רק תיקי עור איכותיים, עם עדיפות לתיקי מעצבים (אותם אני נהנית לצוד בסיילים למיניהם). יש לי כבר כמה מתוקים באוסף והיד עוד נטויה.  
לפני כחודש נפתחה החנות החדשה של Louis Vuitton בקניון רמת אביב. קירות החנות המהממת מאותרים בלוחות עץ, מה שמספק לנו את הקונוטציה למזוודות המותג המפורסמות בהן שולבו אלמנטים מעץ. החנות מחולקת לאזור הגברים והנשים, בהם תוכלו למצוא תיקים, מזוודות, נעליים ואביזרים שונים. כל הפריטים כל כך איכותיים ומושלמים עד הפרט האחרון! הייתי מוכנה לקחת את  הכל הביתה (אז מה שאין לי מקום בארון, אני מוכנה לפנות עבורם את המיטה שלי). נשאר רק להמתין לסייל משתלם!


ובינתיים רק הרשיתי לעצמי להצטלם עם הקטנצ'יק הזה
אני לובשת:
טופ - טופשופ
חצאית - זארה
נעליים - Jeffrey Campbell
תיק - Bao Bao by Issey Miyake
שעון - CK

6 תגובות:

  1. cute polka dot blouse dear
    xoxo
    happy day

    השבמחק
  2. תמונות מהממות!!!
    אותי קצת מבאס לראות חיקויים זולים על כל כתף שלישית בערך וקצת מוציא את החשק לתיק עם הלוגו המוכר...

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי...
      אם הייתי רוכשת תיק של המותג - הוא בטוח לא היה מהדגם הזה בצבעי החום עם בז'...
      או הלבן עם זהב!

      מחק
  3. החולצה יפיפייה והשילוב עם החצאית הירוקה מקסים ביותר !!!
    ותיקים ממותגים הם בהחלט חלום ששווה לחכות ולחסוך בשבילו.

    וכמובן שאת נראית נהדר :)

    Ferisafashion.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      התיקים מטורפים... הלוואי ויכולתי להרשות לעצמי אחד!

      מחק