18.7.13

Vichy


פעם, כשעוד הייתי בצבא, חברה שלי ספרה לי שהיא גלתה שמפו מצוין שעוזר לה לטפל בבעית הקשקשים. היא טענה שרק השמפו הזה באמת מטפל בבעיה ומרפא את הקרקפת. היא גם ספרה שהשמפו שייך למותג הרפואי הצרפתי Vichy וניתן להשיגו בבתי מרקחת בלבד. כיוון שלי לא היה צורך בשמפו הזה (תודה לאל!), כבר המון שנים אני ממליצה לחברי הסובלים מבעית הקשקשים לנסות את השימוש בשמפו הזה. כולם לאחר מכן מודים וטוענים כי השמפו עושה פלאים והבעיה נפתרת. מאז אני סבורה כי מדובר במותג מאד אמין ואיכותי. 



Idealia BB Cream
לפני כמספר שבועות נערך אירוע השקת BB  קרם החדש של וישי. למרות שהאירוע נערך בשעה מאד לא נוחה בשבילי (שעה וחצי לפני טקס קבלת התואר השני שלי בירושלים), ידעתי כי לא אוותר עליו. היה לי נורא חשוב להגיע, לשמוע ולהתרשם ממוצרי החברה שאני כה מעריכה. הקרם מבטיח לנו לא רק לכסות, אלא גם לטפל בגוון עור אפרפר, חסר חיים ולא אחיד (כל כך מוכר). הוא מצויד ב-SPF 25 ובעזרת תמצית התה השחור חודר לשכבות העמוקות של העור ומטפל בגוון האפור של העור. כבר אחרי שבוע אחד בלבד אנו אמורות להרגיש שיפור במרפאה העור ולאחר כ-4 שבועות נראה גוון אחיד ובריא יותר. לדעתי, ה-BB  מצוין במיוחד לקיץ, הוא מכסה את הפגמים הקטנים (כמו הורידים ליד האף אצלי), אך מרקמו קליל ואינו נראה על העור. העור מרגיש מספיק מלוחח ואינו מצריך שימוש בקרם לחות נוסף. 


Liftactiv Serum 10 Eyes&Lashes
זוהי הפעם הראשונה שאני נתקלת בסרום שמיועד לא רק לאזור העיניים אלא גם לריסים. ואני מאד היסטרית כלפי הריסים שלי. אין לי הרבה, אבל הם ארוכים, בהירים יחסית ובקושי נראים ללא המסקרה. אז בנוסף לטיפול בקמטוטים והכהויות סביב העיניים, הסרום גם מחזק ומעשיר את הריסים. מרקמו של הסרום נורא נעים, הוא אינו דביק ונספג במהירות. לחיצה אחת בהחלט מספיקה לכיסוי האזור סביב שתי העינייים. ייתכן ואני הוזה, אבל לאחר שבוע של שימוש בסרום, הרגשתי כי הריסים שלי נראים מעט כהים ומלאים יותר. בינתיים, ממשיכה להשתמש בו ולקוות לריסי בובת ברבי. 



לקינוח, קבלו הצצה לאאוטפיט שלבשתי להשקה ולטקס קבלת התואר. בקרוב הפוסט המלא...



נשיקות,

יאנה

3 תגובות: