15.8.13

Shoez, shoez, shoez


לאחרונה יותר ויותר מעצבים ויזמים בתחום האופנה פונים אלי בהצעות לשיתופי פעולה שונים. אהיה כנה ואומר כי מפאת חוסר הזמן החריף, הנני נאלצת לסרב לרוב ההצעות. רק עבור יחידים, אלו שבאמת מצליחים לגרום לי להתלהב בטירוף מהמותג שלהם, אני מצליחה למצוא מעט זמן. ביניהם חנות נעליים אונליין Shoez Web Store

לפני כמספר חודשים הכרתי את מורג מנטל המקסימה, מייסדת האתר Shoez Web Store (יחד עם ליהי צבילינגר) ואף בקרתי לראשונה בסטודיו שלהן בתל אביב. הרעיון של החנות נולד בשל הצורך הקיומי כמעט, אותו חלקכן כבר הספיקו לחוות – מציאת זוג נעליים איכותיות, נוחות ויפהפיות לקראת היום החשוב ביותר עבור רובנו – החתונה. אז לפני שאתן מתחילות בריצה מטורפת בין חנויות הנעליים, טיסות לחו"ל, סנדלריות מפוקפקות ואיביי – ממליצה לכן בחום לבקר באתר. בשוז תוכלו למצוא מגוון רחב של נעלי כלה וערב מדהימות (סמכו עלי) שנבחר בקפידה ע"י קנייניות בינלאומיות בעלות טעם משובח (שוב, סמכו עלי) ממיטב הקולקציות בעולם. כאן לא תמצאו את החיקויים הזולים מסין – כל הנעליים מיובאות מארה"ב, אירופה וברזיל, ביניהן גם מותג הנעליים הברזילאי האגדי  – Schutz. מדובר בנעליים איכותיות וייחודיות (כל דגם נמצא במלאי מצומצם) שכל כך לא פשוט למצוא בארצנו הקטנטונת, שיגיעו עד לפתח ביתכן תוך ימים ספורים. כמו כן, האתר מציע שירות סטיילינג ייחודי – ניתן לשלוח לאתר את תמונת שמלת הכלה שלכן וסטייליסטית הבית תתאים עבורכן את הזוג המתאים ביותר. ברור כי לא כל אחת מכן תסכים לרכוש את הזוג הנכסף ללא המדידה – לכן תוכלו גם להגיע אל הסטודיו ולהתרשם מהמבחר מקרוב. 

יש ברשותי כבר 3 זוגות סנדלים של  Schutz (מבטיחה להראות אותם בקרוב בבלוג) והיד (הרגל?) ועוד נטויה. סנדלים נהדרים! לא יאמן עד כמה הם קלים ונוחים, על אף עקביהם הגבוהים.

לאחרונה אף הצטלמתי לעמוד הבית של האתר כאשר אני נועלת את הנעליים מהקולקציה החדשה של המותג.



רוצה את כולם בארון הנעליים שלי!


נשיקות,

יאנה

תמונות: דנה ארנון
נעליים: שוז וובסטור
בגדים: מארוני הפרטי

8 תגובות:

  1. יצא לך מהמם!!! והנעליים.... התקף לב!!

    השבמחק
  2. מקסים! נעליים נהדרות. ועם הרגליים היפות שלך אני בהחלט מבינה למה נבחרת :)

    השבמחק
  3. הכל כל כך יפה!! אהבתי במיוחד את הנעליים ששילבת עם השמלה הכחולה. את דוגמנית נהדרת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר :)
      הכחולה היא לא שמלה, אלא סט של חוצה וחצאית.
      אני מסמיקה!

      מחק
  4. הנעליים של המותג Schutz פשוט מהממות, ובאמת משמח לדעת שיש חנות המוכרת אותן בארץ! אנחנו אהבנו בעיקר את נעלי הרצועות ששילבת עם סט החצאית והחולצה הכחולים- מדהימות !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בנות!
      וזה באמת ממש מגניב שיש כעת אפשרות לרכוש אותן בארץ!
      ואגב, המחיר ממש משתלם!

      מחק