30.10.13

Guilty

תאמינו או לא, אבל כבר אין צורך לחרוש את רחבי הרשת בחיפוש אחר המוצרים של מותגי הקוסמטיקה המעולים כמו NARSBenefitUrban Decay ו-Shu Uemura שלא נמכרים בארץ. יותר נכון לא נמכרו בארץ עד כה. הכירו את האתר החדש Guilty המציע למכירה את מוצרי המותגים הנחשקים הללו ועוד רבים אחרים. כך לדוגמה, תמצאו שם את המותג הטיפולי Christina, שעד כה היה נמכר דרך קומסטיקאיות בלבד. ואני בכלל לא מדברת על הסומק Orgasm של NARSHoola של Benefit ופלטת Naked של אורבן דיקיי.

האתר מאד נוח לשימוש ומעוצב נורא יפה. בשונה מההזמנות מאיביי ומאתרים מחו"ל, בגילטי תקבלו תמיכה מלאה בעת הרכישה, יחס אישי ללקוח, מדיניות החזרות נוחה ומגוון אפשרויות משלוח (כולל איסוף עצמי). אה, וגם הנחות שוות!
 בקיצור, נסו בעצמכם!





לחץ כאן למעבר לאתר





השקתו של גילטי נערכה בתחילת החודש במסעדה המעולה טוטו. זהו היה מפגש מאד מצומצם ואינטימי שכלל חברה טובה (מספר בלוגריות ונציגי האתר המקסימים) והמון אוכל משובח (לא מצליחה לשכוח את טעמה של פיצת הפטריות) ופינוקים נוספים.
בסיום המפגש קבלנו טעימה קטנה ממה שנמכר כרגע באתר (את רוב המוצרים לא ניתן להשיג בארץ, רק בגילטי).
ולהלן התרשמותי מהמוצרים:



מברשת ארגונומית מקצועית לפתיחת והתרת הקשרים. בתור בעלת שיער דק ויבש בקצוות (עקב ההבהרות) בעיית הקשרים מוכרת לי היטב. בדרך כלל זה נגמר בתלישת השיערה (ואין לי הרבה, אז חבל). כבר חצי עשור שאני משתמשת במברשת מקצועים לשיער דק של Kent, אותה הזמנתי מהאתר Look Fantastic.  היא שרתה אותי נאנמנה וכעת הוזנחה לטובת המברשת החדשה של NG PRO. המברשת הזו אדירה! היא מצליחה לסרק היטב את השיער שלי בלי לתלוש את האוצר היקר, בלי לנפח אותו ולגרום לו להראות כמו 3 נוצות. לאחר הסירוק הוא דווקא נראה מבריק ובריא יותר. היא נוחה לאחיזה, קלה במשקלה (מצויין לנסיעות) ומתאימה לסירוק השיער הרטוב (משהו שהספר שלי אסר עליו בתכלית האיסור). מומלצת בהחלט!




אתם כבר יודעים שאני לא חסידה גדולה של מייק אפ ועושה בו שימוש רק במקרים מאד מאד נדירים. וכשזה כבר קורה אז אני מעדיפה לפזר אותו על פני בעזרת האצבעות והמברשת ולא כל כך נוהגת לעשות שימוש בספוגיות. לכן, קצת קשה לי לעמוד על טיב השימוש בספוגית הזו. 




תחליב זוהר לגוף. התחליב מכיל חלקיקים מנצנצים זעירים, אשר אמורים להעניק לעור מראה שזוף, זוהר, ברק ואף אמורים להסתיר פגמים, כמו ורידים וסימני מתיחה קלים. תחילה די חששתי מהמוצר, כיוון שאני לא ממש חובבת מוצרים המעניקים גוון שזוף לעור. אני תמיד מפחדת מכתמים ומראה לא אחיד, מה גם שהעור שלי די שזוף מעצמו. התחליב הזה דווקא התגלה כהצלחה עבורי. הוא לא גרם לעור שלי להראות שזוף, אלא זוהר וחלק יותר, בעזרת החלקיקים המנצנצים. הם נורא זעירים ועדינים, כך שאין חשש ממראה "מסיבת כיתה בתחילת שנות ה-2000". שוב לנער אותו היטב לפני השימוש ולהמתין כמספר דקות עד ללבישת הבגדים, על מנת שיוכל להספג בעור ולא ילכלך אותם. 



זוהי ההתנסות הראשונה שלי בלק של המותג, למרות ששמעתי רבות עליו. הפורמולה של הלק מצוינת - מספיקה שכבה אחת בלבד על מנת להגיע לאטימות. המברשת די נוחה, למרות שלא עבה מספיק בעיני. החסרון הגדול ביותר של הלק הוא העמידות שלו. התחיל להתקלף לאחר יום אחד. מבאס...



קבלנו להתנסות דוגמית של הבושם החדש של המותג האהוב הרמס. מדובר בריח פרחוני, נשי ואלגנטי. עמיד לאורך שעות היום. למען האמת, ניחוחו מעט כבד עבורי, והוא נמסר בהצלחה לשימושה של אימי. היא מרוצה!


מקווה שנהניתם!

לסיום,
קבלו הצצה למה שלבשתי לאירוע ההשקה.




נשיקות,

יאנה

2 תגובות:

  1. מהממת! היה כיף לפגוש אותך :) כרגיל.

    השבמחק
  2. עם הRCK העור שלך בטח נראה כמו תכשיט.
    גם פיצת הפטריות סיקרנה אותי;)

    השבמחק