5.11.13

שוב הגרמנים

אז הגרמנים שוב כאן.



לא מזמן הוזמנתי לאירוע נוסף מבית המותג הגרמני Malu Wilz. והיה ממש כיף! פגשתי המון בלוגריות שלא הכרתי עד כה, אכלתי מלא מתוקים ואף נבחרתי להיות הדוגמנית למראה איפור סתיו מידיה של אורית יצחק, מאפרת הבית של המותג.

אורית


המעשה החל בטשטוש הפגמים ע"י Camouflage - קרם ההסוואה הייחודי של המותג ובקונסילר. העיגולים השחורים תחת עיני הובהרו ע"י קונסילר מאיר (יש לשים לב לא להגזים בכמות - הדבר עלול לגרור הדגשת הקמטים). לאחר מכן כל פני הונח המייק אפ המינראלי (שום דבר לא יעזור, לא אוהבת מייק אפים). ואז הפודרה המינראלית - אותה יש לי בבית וממנה אני מאד מרוצה (ספרתי עליה כאן).

"עושים עלי" קמופלאז'

משם המשכנו לאיפור העיניים - ע"י הנחת צללית הבסיס אשר אמורה למנוע שומניות ולקבע את הצללית. לאחר מכן הונחו הצלליות והאיילינר. ואז הגיע תורו של ג'ל הגבות - המוצר המנצח של המותג, בלעדיו אינני יוצאת מהבית בזמן האחרון (מכאן).




לאחר שאורית סיימה לאפר את עיני היא עברה לשפתיים ומשחה אותן בליפטינג פריימר המטפח. לאחר מכן השפתון והסומק המינראלי האהוב עלי (גם עליו ספרתי כאן).

למען האמת, אינני רגילה לאיפור שכזה ולטעמי הוא מעט כבד מדי...
בעיני, ללא השפתון הבולט זה נראה טוב יותר.

מה דעתכם?



בסוף האירוע קבלנו תיק עם מספר מוצרים של המותג:

Eye Shadow Base - בסיס לצלליות עיניים המגביר את עמידותן ומונע את הברק השומני. אני כמעט ולא עושה שימוש בצלליות, כך שאין לי כל כך צורך בבסיס שכזה. צפוי להמסר לידיה של חברתי שתעניק לו בית חם ואוהב.



Shimmer Star Cream - קרם שימר עם נצנצים להענקת הברק לאזור הרקות. מתאים בעיקר לשעות הערב, הנצנצים די נראים לעין. טרם נוסה במצב אמת.


3D Effect Mascara - מסקרה להפרדה והענקת הנפח לריסים. בעלת מברשת עגולה, שמאד מזכירה את זו של Phenomen's Eyes של ג'יבנשי (אותה לא ניסיתי עדיין). המסקרה הזו לא ממש עבדה עבור הריסים הדלילים שלי. נורא קשה לאפר אותם בלי ללכלך את העפעף. מניחה, כי לבעלות ריסים מלאים היא תתאים יותר.



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה