22.12.13

עוד אחד


בהמשך לפוסט הקודם, עוד סוודר אחד לאוסף. הפעם מדובר באחד מתוקי, רך ופלאפי, עם עיטורי קריסטלים. הוא כל כך עדין וגורם לי להרגיש ממש נסיכית כשאני לובשת אותו. אז חברתי אותו עם חצאית בסגול בהיר של מעצבת תאילנדית וסנדלים כסופים (כן כן, הצטלמתי לפני הסופה וגל הקור). אם כבר נסיכה, אז עד הסוף!

אגב, אתם הולכים לראות אותי הרבה החורף בלוק המורכב מסוודרים רחבים וחצאיות קצרות. זה פשוט יפה וכייפי. ממליצה לאמץ!

במפתיע לגמרי, הסוודר שייך לקולקצית החורף של הוניגמן. רשת, בה אני בדרך כלל לא מוצאת את עצמי לגמרי. תמיד הכל נראה לי שם מבוגר ומשעמם מדי. אך מסתבר שהעונה הם ממש הפתיעו ויש להם מבחר סוודרים מקסימים ושיקיים. מה גם שהמחירים די סבבה, הסוודר שלי לדוגמה, נמכר בעלות של  139.90 ש"ח (ועכשיו הוא עולה פחות, כי יש 50% הנחה), נראה לי סכום שווה לכל נפש. ויש עוד אחד ששמתי עליו עין, בגוון בהיר עם חוטים צבעוניים. שווה!



סוודר - הוניגמן
חצאית - Lyn Around
קלאצ' - קסטרו
נעליים - J.Crew
שפתון - L’Absolu Velours by Lancome

2 תגובות:

  1. סוודר ממש חמוד, אולי באמת שווה לקפוץ להוניגמן לראות מה הם מציעים במבצעי סוף עונה :)
    ScorttariusStyle

    השבמחק
  2. אאוטפיט מקסים! באמת נסיכי :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק