11.2.14

הרחק מפריז


כשהחלטתי לצלם פוסט בניחוח צרפתי החלטתי להתייעץ עם הצלמת המדהימה שלי – אילונה, לגבי המקום האופטימאלי. לאילונה היו שתי הצעות – עמנואל הרומי ונווה צדק. כששמעתי "נווה צדק" מיד קפצתי בהתלהבות ולא הצלחתי להבין איך לא חשבתי עליו בעצמי. בעיני, זהו המקום הכי צרפתי שיש בארץ. נו טוב, בתל אביב.

הרחובות הצרים והסמטאות הקטנות, חנויות מעצבים האופנתיות והמסעדות ובתי הקפה האלגנטיים עם השולחנות הפונים אל הרחוב, על מנת שהמבקרים בהם יוכלו לצפות בעוברים והשבים -  הכל כל כך שיקי ופריזאי. באווירה הקסומה הזו נוצר החשק לשוטט יום שלם, מהבוקר עד שעות הלילה המאוחרות ברחובות השכונה, ללגום קפה באחד מבתי הקפה הקוקטיים וליהנות ממאפה מתקתק ומענג.


אז התלבשתי לי בסגנון הפריזאי ועטיתי על עצמי את ניחוחו של הבושם הכי צרפתי שיש - Place Vendome, החידוש האחרון מבית Boucheron. הוא כמו תכשיט יוקרה, פרחוני ומתובל, משאיר אחרי שובל בלתי נשכח של ניחוחות מפתים וחושניים. 
הלכתי לי לשוטט ברחובות השכונה. 
אשוב בקרוב...




הבושם החדש שלי מבית Boucheron



תמונות: אילונה יעקבי

נשיקות,

יאנה

11 תגובות:

  1. always perfect and chic dear
    xoxo
    happy day

    השבמחק
  2. מהממת! אאוטפיט הורס :) לגמרי פריז בתל אביב! עשית לי חשק לקפוץ לפריז, או לפחות לנווה צדק...

    השבמחק
  3. Simple yet chic outfit! I do love the way you paired that dress with green coat, looks absolutely gorgeous! Those shoes are also appropriate) Lovely snapshots as well! ;)
    Have a fabulous time!

    השבמחק
  4. מהממת תמונות ממש יפות והמעיל שלך הורס!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      מה תגידי על זה שהוא עלה 329 ש"ח בתחילת העונה בזארה?
      60% צמר!

      מחק
  5. פוסט מקסים, מאיפה השמלה המהממת?

    השבמחק
  6. תודה רבה! :)
    השמלה מזארה, ויש סיכוי (אמנם נדמה לי שקלוש) שעדיין תוכלי למצוא אותה באיזשהו סניף בסייל!

    השבמחק