26.2.14

עמית איילון

צילום: אריק רוסה  (האאוטפיט המלא בפוסט נפרד)

בהשראת החגיגות של השנה האזרחית החדשה שבאו עלינו לטובה בתחילת החודש הקודם וכל הנצנצים והפאייטים מסביב, החלטתי גם אני להוסיף טאץ' גליטרי למלתחה שלי. הטאץ' בא לידי ביטוי בדמותו של טופ פאייטים קצרצר ומקסים, בעל ברק אצילי ועמום, אותו קבלתי במתנה מידיה של המעצבת הצעירה והמוכשרת – עמית איילון. עמית, חזרה לא מזמן לארץ, לאחר שסיימה את לימודי עיצוב האופנה באוסטרליה הרחוקה, לשם הגיעה בעקבות התחביב האהוב עליה – הגלישה. עמית, מאד מקפידה על איכות הסביבה בעבודתה, ואף עיצבה שמלה שכולה עשויה משקיות בד רב פעמיות.

המפגש עם עמית נערך בסטודיו שלה, אשר נמצא בביתה המקסים בכרמי יוסף, השוכן במקום פסטורלי וירוק להפליא. אמה של עמית, המלווה אותה בימים אלו, הכינה עבורנו שני שולחנות מלאי מאכלים טעימים מעשה ידיה. אנקה, חברתה המהממת, דגמנה עבורנו את הפריטים מהקולקציה.   

הקולקציה של עמית מורכבת מגזרות מתוחכמות ומקוריות, בדים מבריקים ונשפכים, פאייטים וריבוי צבעים עמוקים ואציליים. רוב הפריטים מיועדים לשעות הערב, אך הנועזות שבינינו יוכלו לשלב אותן בהצלחה גם באאוטפיטים בשעות היום (דוגמת עמית עצמה). הנה לכם טעימה קטנה ממה שהוצג בפנינו:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה