9.2.14

Dermalogica again


בקיץ לראשונה פניתי לקבלת טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית. לפני כן תמיד נורא חששתי מקוסמטיקאיות לא מקצועיות שיעשו עוול לפני. עם זאת, הבנתי את חשיבותו של ניקוי הפנים היסודי, שאני מאמינה כי כל אחת צריכה לבצע פעם לכמה זמן, תלוי במצב העור שלה. החלטתי ללכת על בטוח ופניתי לקוסמטיקאית עליה קבלתי מיליון המלצות חמות, אליה אמורים להזמין תור כחודשיים לפני. נסעתי עד למודיעין, העיקר לצאת מהטיפול עם פנים נקיות וללא אדמומיות (כפי שקורה בדרך כלל לאחר ניקוי הפנים). אז הקוסמטיקאית אכן התגלתה כמקצועית מאד ובעלת ידע רב. בתום הטיפול לא היה שום זכר לטיפול עצמו, דוגמת סימנים אדומים או נפיחויות. והנקבוביות עצמן היו נקיות ומעט מכווצות.

במהלך הטיפול ספרתי לה כי יש לי עור רגיש וכל מיני תכשירים, לעיתים קרובות, גורמים להופעת פריחה קלה באזור הלחיים. וזה נורא מבחינתי. היא מצדה, ספרה כי בטיפולי הפנים היא עושה שימוש במוצרי Dermalogica, מותג קוסמטיקה רפואי (ספרתי לכם עליו בעבר). בדרמלגיקה לא עושים שימוש בחומרים המגרים את העור, כמו חומרי ריח ואלכוהול ושמה דגש על בריאות העור לפני הכל. לכן, הקוסמטיקאית שלי הרגיעה אותי ואמרה כי לא אראה שום גירוי על העור לאחר הטיפול אצלה. וכך באמת קרה.

בנוסף, על פי המלצתה, רכשתי את פילינג האורז המפורסם של Dermalogica. חשוב להבהיר, כי את המותג ניתן להשיג אך ורק אצל אנשי מקצוע המאושרים ע״י החברה. הפילינג באמת מצוין, לאחריו העור מרגיש משיי וחלק. אני עושה בו שימוש כפעמיים בשבוע, למרות שהוא מתאים גם לשימוש יומיומי. 

אז אני ממשיכה לבקר אצל הקוסמטיקאית המקסימה ולאחרונה אף נפל בחלקי הביקור במשרדי המותג עצמו, לאירוע בלוגריות מפנק.

את האירוע התחלנו בהסבר על המותג וחזונו. בדרמלוגיקה מתמחים בשיטת ה- Face Mapping ומאמינים כי הפנים הם הראי של הגוף. הפנים מחולקות ל-14, כאשר כל אחד מהם מקשר לאזור שונה בגוף. כך לדוגמה, פצעונים באזור הסנטר מעידים על בעיות בקיבה. (האבחנות של היועצת אוששו לגמרי ע״׳ הבנות שנוכחו באירוע). לאחר ההסבר התפנינו ל- Face Mapping ב-Skin bar, עמדות מיוחדות בהן מתבצע האבחון והתאמת המוצרים. לאחר מכן זכינו בטיפול פנים מרגיע. לאחר שניקיתי אותו (בעזרת פילינג אורז, כמובן), ליאת הלפרט פליסר – סמנכ"ל ההדרכה בחברה, התבוננה בו בעזרת כובע מצחיק עם נורה והגיעה למסקנה כי בסך הכל הוא בסדר, חוץ מהגירויים באזור הלחיים המעידים על בעיות בדרכי הנשימה. על פיהאבחון  היא התאימה לי מוצרים המותאמים לסוג העור שלי. ואז הגיע החלק הכי כייפי - טיפול פנים מפנק ומרגיע בן חצי שעה. אגב, המטפלת המקסימה שלי המליצה לי על שתיית 6 כוסות מים ביום. לטענתה, זה ישפר פלאים את מראה העור. אז הלכתי לשתות.

מספר תמונות מהאירוע באדיבותה של שוש חזן 
גרינברג המקסימה. 
מתלהבת מהתרחיץ פנים

מסירה איפור

מכשיר אדים - התמכרתי!

Face Mapping

התאמת המוצרים בסקין בר - שוש, ספי ואני
ליאת הלפרט פליסר – סמנכ"ל ההדרכה בחברה מדגימה את הפיליניג אורז האלוף

אני וספי מתנסות בו
והחלק הכייפי - הטיפול המרגיע


בסוף הערב, כל אחת מאיתנו קבלה ערכת התנסות של Body Therapy Favorites - מוצרים לטיפוח הגוף, המכילה תרחיץ גוף, תחליב לחות ושמן טיפולי ומוצר אחד לבחירה מתוך הרשימה שהתאימו לכל אחת מאיתנו. אני בחרתי ב - Multivitamin Power Firm, שהוא קרם עיניים לצימצום הקמטוטים. לקרם ריח תות טבעי, הרי המוצר מבוסס על מולטיויטמין ואינו מכיל חומרי ריח. ובנוסף רכשתי את Oil Control Lotion, המעניק לחות ומווסת את רמת השומן שהעור מפריש. הוא הרגיש לי נפלא על הפנים ומיד נטרל את הברק השומני באזור ה-T המעצבן. 





לסיכום, ממליצה לכם בחום להתנסות במוצרי החברה!

יום נפלא,

יאנה

3 תגובות:

  1. אני מקנאה בעור שלך.. שלי עדיין מזעזע :(

    השבמחק
  2. כמה מפנק וכייפי! וכן, המוצרים שלהם מעולים.

    השבמחק