20.4.14

בובי בפתח תקווה

מותר האיפור האמריקאי האהוב - Bobby Brown פותח חנות נוספת בארץ - בקניון פתח תקווה. שאגלה לכם סוד? זהו הקניון האהוב עלי בארץ. יש בו הכל, הוא מסודר ונוח להתמצאות, יש חניה חינמית (לשעתיים) ובדרך כלל, אין בו עומס של מבקרים (בניגוד לקניונים בקרבת מגורי). אז עכשיו בקניון יש גם את בובי, אהוב לבי. וזה הזמן להזכיר את מוצרי הדגל של המותג.

זוכרים את התמונה הזו, שהעליתי לא מזמן לחשבון האינסטגרם שלי? אז, נבחרתי לייצג את ישראל בתחרות אינסטגרם של סברובסקי העולמית ונתבקשתי לצלם תמונה בלוק אביבי. יחד עם הצלמת שלי, אנה מוריין, החלטנו (כמובן שאנה החליטה, כי היא המבינה מבינינו) כי זו תהיה תמונת תקריב על פני. מעט נלחצתי. במקרה כזה עלי להשקיע ולהקפיד על האיפור. זהו לא סוד, שרוב האיפור שלי מבוסס על פס איילינר מדויק. אז הפעם היה עלי לדייק עוד יותר. אז פניתי למקצוענים. בחרתי לצייר את הפס בעזרת שני מוצרי הדגל של Bobby Brown - איילינר ג'ל ומברשת Ultra Fine המיוחדת להנחת האיילינר. המברשת הזו פשוט מעולה. היא מאפשרת דיוק מירבי וממש נוח לעבוד עמה. האיילינר ג'ל עמיד במיוחד, בעל גוון שחור עמוק, אינו זז ממקומו גם בסוף יום ארוך. והתוצאה לפניכם:

צילום: אנה מוריין



מוצר דגל נוסף מבית המותג, אותו לא יכולתי שלא להזכיר, הוא Hydrating Eye Cream. זהו קרם עיניים נפלא, בעל מרקם משי, הנספג במהירות ומלחח את העור העדין. אני משתמשת בו גם בבקרים בתור הבסיס לקונסילר, וגם לפני השינה לטיפוח העור. מספיקה כמות זעירה מהחומר על מנת להעניק את כמות הלחות הנדרשת לאזור העדין. העור מרגיש חלש ורך יותר.


3 תגובות:

  1. love the fringe necklace and the flowers! Hope you're having a lovely Sunday! :)

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    השבמחק
  2. אנונימי21.4.2014, 20:22

    מהממת!! איזה כיף לך, מזל טוב!
    XO
    http://wattwewear.com/

    השבמחק
  3. מהממת איזו תמונה מושלמת
    את נראת כמו נסיכה!!!

    השבמחק