22.4.14

הקטיפה הקיצית


מי אמר שטרנד הקטיפה שליווה אותנו בעונת החורף 2013/14 חייב לעזוב בקיץ? אני מתנגדת לכך בתוקף!  כיום, קיימים פריטים העשויים מקטיפה דקה וקלילה, המתאימה לקיץ, השונה מהבד העבה והמחניק שאנו מכירים מהעונה הקרירה. בעיני, בגדים העשויים מקטיפה נראים נהדר דווקא תחת קרני השמש, אשר יוצרות אפקט הולוגרמי על הבד המהודר. 

מסתבר שבמותג משקפי השמש הכי מצליח בעולם - Ray-Ban, מחזקים את ידי. ריי באן השיקו לאחרונה קולקציה חדשנית ומטריפה של משקפי שמש בעלי מסגרת קטיפה ועדשות מראה צבעוניות - -Velvet Edition (כבר ספרתי עליה כאן). המשקפיים מגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות. הם ממש קלים במשקלם, כמעט ואינם מורגשים על הפנים (שונאת כשזה קורה) ומושכים אליהם את כל המבטים מסביב. אני לא מפסיקה לקבל עליהם מחמאות!

אז הוצאתי מהארון את חולצת הקטיפה הכסופה שלי שנקנתה בתאילנד בשנה שעברה, צרפתי אליה חצאית לבנה וקלילה עם שסע צדדי, נעלי סניקרס בהדפס מנומר ומשקפי Ray Ban Velvet Edition ירוקות. תודו שהתקבל כאן לוק קיצי וקליל ביותר!










צילומים: אילונה יעקבי

חולצה - Lyn Around
חצאית - H&M
נעליים - Fred Perry
משקפיים - Ray Ban לאירוקה

3 תגובות:

  1. שלום, כתובת המייל שלי הוחלפה, אני לא מצליחה לבטל את המעקב אחר בלוג זה בכתובת הישנה.
    אשמח להסבר. איילה.

    השבמחק
  2. לוק מהמם, מושלם עם הסניקרס!

    השבמחק
  3. מקסימה !! החצאית מהממת, אין משהו קיצי וכיפי יותר מאשר חצאית עם שסעים!

    השבמחק