8.4.14

Gerard Darel


לפני כשבועיים הוזמנתי להצגת קולקציית הקיץ של המותג היוקרתי Gerard Darel בסניף המותג בכיכר המדינה. הקולקציה כולה עוצבה בהשראת הטיולים למחוזות המרוחקים, הנושא שכל כך קרוב ללבי. מי שעוקב אחרי באינסטגרם ובפייסבוק ודאי מודע להתמכרות הכי נעימה והכי קשה לריפוי שלי -  הטיולים למקומות אקזוטיים. למזלי, יוצא לי לטוס די הרבה ובקרתי כבר במדינות רבות ומופלאות. החלק השנוא עלי לפני כל טיול הוא שלב בחירת המלתחה. אני מנסה תמיד לצמצם ולבחור רק בפריטים הנחוצים ואף לתכנן את כל האאוטפיטים מראש לפי ימים. אני תמיד בוחרת בפריטים נוחים, קלילים, עשויים מבדים טבעיים ונושמים. וזה מה שהמותג המופלא Gerard Darel מציג - גזרות משוחררות, פשתן, כותנה ומשי, הדפסים חייתיים ופרחוניים, צבעוניות מדברית עם נגיעות של שחור ולבן. אגב, תמצאו שם גם את שמלות הספארי האייקוניות והאלגנטיות (לאמא שלי היתה כזו כשהייתה סטודנטית), חולצות מלחים ושמלות פולו. שיק אירופאי קולוניאלי הוא המאפיין את הקולקציה כולה. אותי זה מחזיר ישירות לסרט הצרפתי האהוב עלי - "המאהב". הלכתי לתכנן את הטיול הבא שלי.
נשיקות.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה