23.5.14

ה-סנדלים!


סנדלים זהו המצרך ממנו לעולם אין מספיק. כל שנה, עם בואה של העונה החמה אני מוצאת את עצמי מזילה ריר על סנדלים שונים בחנויות הנעליים. בקיץ אינני נוהגת לנעול נעליים סגורות (חם וזה), לכן הסנדלים הם פריט ההנעלה האולטימטיבי שלי, גם ביום וגם בערב. בעיני, יש בהם משהו מאד נועז וסקסי (במיוחד אם השקענו בפדיקור לפני כן).  

אחרי הסנדלים הראשונים שנרכשו בחנות האונליין ShoezWebStore -התמכרתי. התמכרתי לאיכות, נוחות ולקריאות הפליאה והמחמאות שאני מקבלת כשאני נועלת את הסנדלים שלי. אתם כבר יודעים כי אני חובבת במיוחד את המותג הברזילאי Schutz (אותו ניתן להשיג רק בשוז ווב סטור המופלא).

אז גם הקיץ, הייתי חייבת להתחדש בזוג סנדלים חדשים ומושלמים של Schutz  בשם Jule.  והזוג הזה באמת מדהים וייחודי כל כך. אני מאוהבת ברצועות הצבעוניות והדקיקות שלו החושפות את כף הרגל כמעט במלואה (תודו שזה סקסי בטירוף), בסוליית לקה שחורה ויוקרתית ובעקב הקמור (קעור?) המנוחש והשיקי. שילוב הצבעים שבסנדלים הללו הוא פשוט גאוני בעיני - הסגול, הצהוב והנחש השחור לבן. ושילוב הטקסטורות גאוני לא פחות בפני עצמו - עור, עור הפוך ולקה. לא משנה מה אלבש, הזוג המלכותי הזה מושך אליו את כל המבטים וזוכה למחמאות אינסופיות. כיף לי!

אגב, באתר תמצאו מגוון נרחב של סנדלים ונעליים מופלאים ומיוחדים, אך במידה וחשקה נפשכן דווקא בזוג הזה - מהרו, כי נשארו ממנו מידות אחרונות. 







צילום: אריק רוסה 



סנדלים - ShoezWebStore
אאוטפיט - MyUrbanRunway (על כך בפוסט נפרד)


תגובה 1:

  1. וואו, באמת סנדלים מהממים!!! לא ראיתי כאלה בחנויות...
    את בכלל יפה, עם האאוטפיט והכל :)

    השבמחק