12.6.14

לפתוח את הקיץ



מי שעוקב אחרי באינסטגרם ופייסבוק ודאי יודע כי הקיץ שלי נפתח בטיול מדהים ברחבי קוסטה ריקה. זוהי מדינה של נופים מרהיבים, בעלי חיים נדירים, שמורות טבע ירוקות ומאכלים מקומיים טעימים ורווי קלוריות. האקלים הטרופי והסובטרופי השולטים באזור גורמים למזג האוויר להיות הפכפך ובלתי צפוי. מספר פעמים ליום השמש היוקדת מתחלפת בגשם קריר. בשל כך, האאוטפיטים השווים אותם הכנתי עבור הטיול נשארים כמעט וללא מגע, ארוזים במזוודה הענקית שלי. מכנסיים נוחים, נעלי הליכה וטי שירט פשוטה וקלילה הפכו למדים עבורי לשבוע וחצי האחרונים. רק בגזרת משקפי השמש אני עוד יכולה להרשות לעצמי להתפרע ולהוסיף טאץ׳ שיקי ללוקים הלא כל כך הורסים שלי. זאת, כמובן, הודות ל-4 זוכות משקפי השמש אותם הבאתי עמי מישראל, כאשר הזוג הפייבוריט שלי הוא הנוח והמחמיא ביותר השייך למעצב החביב עלי מארק ג׳ייקובס. מארק ביי מארק ג'יקובס הוא הקו הצעיר של מארק ג'ייקובס. קולקציית הבגדים והאקססוריז של המותג עשירה באייקונים מובילים המזוהים עימו: צבעים גאוניים, שימוש רב בפסים, אלמנטים שקופים ושימוש ב- Rubber. בקולקציית משקפי השמש ניתן למצוא עיצובים המייצגים את האייקונים הנחשקים של המותג, והם מתאימים במיוחד לצעירים המעוניינים בלוק אורבאני אדג'י.


הזוג שייך לקולקציה המיוחדת של מארק ביי מארק, הוא מגיע בגוון ורוד פוקסיה אצילי וטרנדי. המשקפיים הללו קלאסיים ונקיים ויראו נהדר הן עם אאוטפיט אלגנטי ומוקפד והן עם בגד ים ומראה זרוק לחוף הים. הגוון הפוקסיה של המסגרת יתכתב נפלא עם אאוטפיטים צבעוניים המשלבים גוון זה או לוקים מונוכרומטיים בצבעוניות אחידה, להם יוסיף טאץ׳ שיקי ומעניין. וכרגע גם משתתף במבצע פסטיבל הקיץ ברשת אירוקה (יחד עם שאר הדגמים של המעצב) ונמכר בעלות (שווה לכל נפש) של 239 ש״ח. לא תקנו?´


בנוסף, במבצע השווה של פסטיבל המותגים 
משתתפים גם הדגמים הבאים של המעצב וגם כן נמכרים בעלות מצחיקה של 239 ש״ח בלבד:

I LOVE STRIPES אייקון הפסים המאפיין ביותר את המותג בולט במגוון דגמים- בטקסטורות שונות וצבעים שונים ומגוונים!



DOTS AND STRIPES-  שילוב שתי טקסטורות אהובות– פסים ונקודות למראה כיפי ומשועשע.

TRANSPAREN- שקוף שזה מארק ג'יקובס! הפסים נכנסים לזרועות שקופות ויוצרות מראה מדליק- בהשראת התיקים של מארק ג'יקובס.





התמונות הבאות צולמו באחד מהבקרים היותר ״עצלניים״ שהיו לנו, כאשר במקום לטפס על הר געש או לטייל בשמורת טבע נוספת בחרנו לישון עד מאוחר ולהינות מהחוף הפסיפי המדהים באזור בו שכן המלון שלנו. בצילומים תפסנו את הרגע הזה לפני שהגשם התחיל לטפטף ועדיין היה חם ונעים על החוף, למרות שהשמש לא נראתה באופק. ככה זה בקוסטה ריקה.











תהנו מהקיץ!

יאנה

2 תגובות:

  1. דרלינג!
    מעבר לזה שאני מתגעגעת אני חושבת שאת ניראת מהממת כאן עם השיער המתנפנף לו בחופשיות ברוח.
    גם השמלה הזאת מהממת. מאיפה היא? בא לי על גלבייה כזאת.
    קיס קיס

    השבמחק
  2. וואו! קוסטה ריקה נראית מושלם! וגם את (;
    תמונות מקסימות!
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק