19.7.14

בסימן חופשת הקיץ

אוף, להקות המדוזות הארורות כבר נמצאות אל מול חופי הים התיכון בארצנו, מה שמונע ממני את ההנאה המושלמת מהבילוי הימי. זה גם מעורר בי געגועים רבים לימי החופשה האחרונה שלי בקוסטה ריקה ובמיוחד בפנמה, באיי בוקאס דל טורו המרהיבים. המים הצלולים והשקופים לגמרי ללא הגלים, החול הלבן וכוכבי הים הפזורים בכל עבר - זהו גם עדן לשמו. 
תמונות נוסטלגיות לפניכם:






בנימה נוסטלגית זו (ומוטיב כוכבי הים החוזר), רציתי לספר לכם על הבושם החדש לגבר מבית איסי מיאקה - l’Eau d'Issey במהדורה קיצית קלילה. זהו המרענן הרשמי של העונה לבני המין החזק - בעל ניחוח נהדר של פירות אקזוטיים, אשכולית אדומה ותווי עצים. ניחוחו ועיצובו ה"ימי" של הבקבוק לעולם יזכיר לי חופשת הקיץ המדהימה שלי. 
 



2 תגובות:

  1. אנונימי20.7.2014, 9:35

    המדוזות זה מה שמפריע לך ללכת לים???? לי מפריעים הטילים והרקטות.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני הולכת לים למרות הרקטות!
      כי אני לא מוכנה להעניק לחבורת מחבלים לשבש את לי את חיי לגמרי!
      וצר לי נורא שאת אכן מאפשרת זאת!

      מחק