23.9.14

שיער מאוהב


לפני בערך שנה החלטתי שאני הולכת להפסיק לצבוע את שיערי בגוונים בהירים, עקב מצבו העגום וחסר החיים והברק. לא הייתי בטוחה שהגוון הטבעי של שיערי יחמיא לי, אך הרגשתי כי אני חייבת לנסות. ההחלטה אכן היתה נבונה, השיער נראה כעת בריא ומבריק יותר. אפילו למדתי לחיות עם העובדה כי גוונו האפרפר גורם לי להראות מעט חיוורת. 
יחד עם ההחלטה להפסיק לצבוע אותו באה גם ההחלטה להאריך אותו. מאסתי באורך הקארה. וכך קרה שכבר קרוב לשנה לא בקרתי אצל הספר. אף לא טפלתי בקצוות השרופים. והאמת? לא בטוחה שאני צריכה את זה. גילוי נאות: יש לי מסיכה מופלאה שעושה עבורי את כל העבודה. זוהי לשיער דק ויבש מסדרת הלחות של המותג Moroccanoil. המסיכה הזו לגמרי הצילה את שיערי במהלך ימי הקיץ החמים (כולל הבילויים הארוכים בחוף הים שלא בדיוק מיטיבים עם שיערי). למסיכה ניחוח נהדר והיא משאירה את השיער רך ומבריק. לאחר השימוש בה, אני תמיד גם נוהגת לפזר על שיערי טיפה מהשמן המרוקאי האגדי של המותג. הוא משלים את פעולת החדרת הלחות של המסיכה והשיער שלי מאוהב בו!






צילום: אריק רוסה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה