15.11.14

אופנה 24


זהו לא סוד כי אינני חסידה גדולה של רכישת בגדים אונליין. אני שייכת לטיפוסים המעצבנים הללו שחייבים למשש כל בגד, לבדוק את הבד ואת התפרים וכמובן למדוד. כי הכל חייב להיות מושלם מבחינתי. אם לא – אז זה לא נקנה.

עם זאת, לאחרונה החלטתי להעניק לשופינג אונליין הזדמנות נוספת ולבדוק מספר אתרים המציעים לנו אופנה אינטרנטית. ביניהם האתר fashion24.co.il. מדובר באתר הישראלי הזול ביותר (רוב המחירים נעים בין 29.90 ₪ ל-89.90 ₪), כאשר איכות הפריטים לא נופלת מזו המוצעת לנו ע"י המותגים הגדולים והאתרים לשופינג אונליין אחרים בסביבה. באתר ניתן למצוא מגוון עצום של פריטים – בגדים, כובעים, תכשיטים, תיקים ועוד. הקולקציה באתר מתחדשת כמעט כל חודש! בנוסף, לקוחות האתר נהנים ממשלוח חינם ברכישה מעל 150 ₪.

הזמנתי באתר 4 שמלות, בגזרה משוחררת והאהובה עלי. השמלה הראשונה היא גלביה מקסימה בהדפס פייזלי בגווני הכחול, הבורדו והלבן. היא עשויה מבד דק ונעים, אינה מתקמטת ומחמיאה למבנה גופי.



צילום: אריק רוסה

מרוב שכל כך חבבתי את השמלה הזו – הזמנתי עוד אחת, רק בגוונים שונים (טורקיז ולבן). לצערי, לא הספקתי לצלם אותה, אבל תוכלו לראות אותה כאן

השמלה השלישית היא שמלת דנים נצחית בעלת גזרת אוברסייז. היא דקיקה ועשויה מכותנה, תשמש אותי הן בקיץ והן בחורף עם גרביונים ומגפונים.



צילום: אריק רוסה

השמלה הרביעית היא כמובן, בעלת הדפס פסים שחור לבן החביב עלי. גם השמלה הזו עשויה מכותנה ובעלת גזרה רחבה ונוחה. ניתן לשלב אותה עם כל דבר בארון ובכל עונה (כי פסים זה ההדפס!).  


צילום: אילונה יעקבי

אציין לטובה את שירות הלקוחות המהיר והיעיל של האתר. תחילה הזמנתי את שמלת הפסים במידה S שבעיני פחות התאימה לי. בקשתי להחליפה למידה M. תוך מספר שעות קבלתי מענה דרך המייל והדרכה קצרה ופשוטה לביצוע ההחלפה. מסתבר כי לכל חבילה מצורף טופס החלפה (בו יש למלא את פרטי ההחלפה) ומדבקת תגוביינא המספקת משלוח ללא עלות בחזרה אל האתר. השמלה במידה הנכונה הגיעה לידי תוך ימים ספורים ואף שמחה אותי עד מאד.


בהחלט מומלץ להתנסות באתר fashion24, תמורה משתלמת למחיר, מגוון נרחב ושירות לקוחות מעולה מובטחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה