27.11.14

Rockglam


בהמשך לפוסט הקודם, על רכישות אונליין – עקב הנאתי הרבה מההתנסות לאחר מספר שנים של התנזרות, לא הסתפקתי רק באתר ישראלי אחד, והחלטתי לנסות אתר נוסף. הפעם הלכתי על Rockglam.co.il, שללא ספק נמצא בטופ של האתרים הישראלים לרכישה אונליין. האתר הוקם ע"י האחיות סתיו ואלכסה לפני כ-מספר שנים ובמהרה הפך לדבר החם ברשת הישראלית. הקולקציות באתר מתחדשות לעיתים קרובות והן מורכבות מפריטי יבוא יחודיים, איכותיים וסופר טרנדיים שנבחרו בקפידה רבה.

כאשר נכנסתי לאתר לראשונה – אבדתי את עצמי לגמרי. המבחר העצום של הפריטים המגניבים לגמרי בלבל אותי. לא ידעתי ממה להתחיל. בסופו של דבר החלטתי לבחור אאוטפיט מלא שיורכב מפריטים שמצד אחד יהיו טרנדיים ומגניבים ומצד שני – קלאסיים וכאלה שאוכל לעשות בהם שימוש גם בעונות הבאות. לאחר התלבטויות רבות וחוסר יכולת להתמקד בפריטים מסוימים (הכל פשוט הורס שם) הסל שלי הורכב מפריטים הבאים: חולצת ג'ינסאוברסייזד (קלאסית שיכולה לשמש גם כשמלה), ג'ינס סקיני קרעים (כי עדיין אין לי כזה בארון והוא ממש מחמיא לפיגורה), פונצ'ו בהדפס אצטקי (כי לא ניתן לשרוד את החורף הקרוב ללא פריט זה), מגפונים שחוריםעם עקב צ'אנקי (לוהטות), קלאצ' משולש (הכי מגניב אבר) ו... כובע רחב שוליים בגוון בורדו יין (מי שמכיר אותי יודע שאינני חסידה גדולה של כובעים, אבל כאן לא עמדתי בפיתוי להתנסות באחד מגניב).  


כל הפריטים הגיעו אל ביתי ארוזים בקרטון חמוד. כולם נראו אף יותר טוב בלייב מאשר עלך המסך והתאימו בול למידותי הצנומות והחמיאו למבנה גופי. התוצאה לפניכם:






צילום: אריק רוסה

2 תגובות:

  1. בחירות מצוינות, ממש מחמיא לך!!

    השבמחק
  2. מקסימה! בחירות מצוינות ביותר. תוכלי לשלב את כולן עם המון פריטים. הכובע סוכריה אמיתית!!

    השבמחק