7.5.15

יוליה ביפו


איזה כיף היה לשמוע כי נפתח סניף חדש לרשת הטיפוח והקוסמטיקה האהובה עלי - יוליה. הסניף החדש ממוקם במתחם המקסים של שוק הפשפשים ביפו. זה ממש משמש אותי כי לעיתים אני עובדת באזור וביקור ביוליה יהווה סיום נהדר ליום עבודה מפרך. כחודש לאחר פתיחת הסניף נגשתי לקבל בו טיפול פדיקור, ממש לפני החופשה הארוכה שלי בברזיל. זו היתה חופשה שכללה הרבה ים וחופים, לכן היה לי חשוב לצלול אליה עם פדיקור מוקפד ולהסיר מעצמי כל דאגה לגבי מראה כפות רגלי. בחרתי בלק בגוון כחול ים, בהתאם לאופי החופשה המדהימה שהיתה לי. 
עיסוי פילינג לכפות הרגלים
מריחת הלק
התוצאה הסופית
מעבר לטיפולי המניקור והפדיקור המפורסמים של הרשת, ניתן למצוא ב-Yullia Flea Market גם טיפולי הסרת שיער, עיצוב גבות, טיפולי פנים וקוסמטיקה ועוד. 
ביוליה שמים דגש רב על איכות הטיפול והמוצרים בהם נעשה השימוש. הכל נעשה באופן מוקפד וסטרילי ביותר. זהו פינוק אמיתי וממכר לבקר ביוליה. כבר ממתינה לביקור הבא שלי שם. 








נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה