28.6.15

Color Club בארץ


כמה שמחתי לגלות כי המותג הניו יורקי התוסס - Color Club עשה עליה לארץ לפני כמספר חודשים. אין יותר צורך לנבור ברחבי הרשת והאיביי במטרה למצוא את הגוון הנחשק של קולור קלאב - כעת ניתן להשיגם במכוני הטיפוח וברשת "נייל סטודיו" במחיר משתלם של 30 ש"ח בלבד. מדובר במותג צבעוני ונועז במיוחד,  המציע קולקציות משגעות וגוונים יחודיים. מוצרי המותג אינם מנוסים על בעלי החיים ועושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

המותג עבר לאחרונה מיתוג מחדש, עיצוב האריזה והלוגו שונו במעט והפורמולה  שופרה והלקים הפכו לעמידים עוד יותר. 

קולקצית הקיץ הראשונה של המותג השנה היא ה-Poptastic הכוללת 20 גוונים קיציים בהשראת הקוקטיילים הטעימים. בצבעוניות הנאה מהפסטלים העדינים ועד לניאוניים עזים ומטריפים. קבלתי להתנסות את שני הגוונים הללו: הירוק הבוהק Edie והכתום הניאוני Wham! Pow! - שניהם כל כך משמחים וזוכים לאינסוף תשומת לב ומחמאות. 







הקולקציה הקיצית השניה היא ה-Shift Into Neutral העדינה והרומנטית, המורכבת מגוונים טבעיים, בהירים וקלאסיים. קבלתי להתנסות את ה- New-Tral, הרך והכה מחמיא לצבע העור שלי. 

והקולקציה הכי חדשה היא ה-Poptastic Neon Pastel ההורסת לגמרי. היא נוצרה בהשראת הגלידות וסוכריות הגומי והיא כוללת גוונים פסטליים, רכים ומעוררי תיאבון. 

לכבוד השקת הקולקציה נערך אירוע חגיגי וכייפי במיוחד בגלידרית לג'נדה בנמל יפו. במהלכו נהנינו ממניקור מפנק בלקים מהקולקציה, אכלנו גלידות, קאפקייקס והצטלמנו. היה כל כך כיף ושמח!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה