23.11.15

Black Friday

ה-Black Friday קרב ובא ולקראתו האתר האהוב Guilty  מכין לנו הפתעות רבות. זה מתחיל כבר מחר, בשעה 10:00 בבוקר עם מבצעים מיוחדים על המותג Flormar. שאר המבצעים יעלו כבר ביום חמישי ויכללו מאות מוצרים מאת עשרות מותגים שווים ויוקרתיים. באתר הכינו גם הפתעה נוספת, כל מי שתרכוש מוצרים (לא בישום) בסך 295 ₪ תקבל מוצר מדהים (בו אני משתמשת באופן קבוע כבר זמן מה) – Dry Shampoo של אמיקה.


ואם כבר מדברים על Dry Shampoo של אמיקה, אז אתוודה בפניכם שאינני מתארת לעצמי יותר את חיי ללא ההמצאה הגאונית הזו. מחסור בזמן ובשעות שינה לעיתים מונע ממני את החפיפה היומית שלי (אני משתדלת לחפוף כל יום). ללא חפיפה יומית השיער שלי נראה חסר חיים, שמנוני בשורשיו ומשווה לי מראה כללי עייף ולא זוהר בעליל. מאז שגיליתי עבורי את ההמצאה הזו אני מכורה. התנסיתי כבר ביותר מ-5 מותגים המייצרים שמפו יבש, כאשר ה-Dry Shampoo של אמיקה הוא האחרון באוסף. הוא נהדר. הניחוח שלו עדין ואינו חזק מדי, הוא נספג במהירות ואינו מותיר אבקה לבנה על השיער, מרענן את השיער ומוסיף לו נפח (חלום חיי). מוצר מומלץ בהחלט!


The Wizard by Amika
זהו פריימר רב תכליתי לשיעור מבית אמיקה, המגן עליו מפני טיפולי חום (החלקה, ייבוש במייבש שיער). הוא מבוסס על שמן האובליפיחה והאבוקדו וויטמינים רבים, מותיר את השיער רך, נעים ומלא ברק. מותיר קשרים ונועל קצוות מפוצלים. מתאים גם לשיער שעבר טיפול קראטין והחלקה (יאי), כיוון שאינו מכיל פראבנים ומלחים. אחלה מוצר!


Long Lasting Liquid Lipstick - Halloween Collection by Ofra

קולקציה מיוחדת של שפתונים בגוונים משוגעים במיוחד לקראת ההלואין (שכבר תם לו, אך פורים עוד לפנינו). זהו שפתון נוזלי עמיד, שלא מייבש את שפתיים אלא מעניק להם לחויות, הודות לשמן קלנדולה בו הוא מועשר. אני כרגע רק מחכה לפורים שיגיע...

Dupethat Highlighters by OFRA
צמד היילייטרים שנוצר בשת"פ עם זוג בלוגריות מובילות בארה"ב. הם מגיעים בשני גוונים – הזהוב והורדרד. שניהם מתאימים לכל גווני העור ומעניקים לעצמות הלחיים זוהר וברק עדינים. אני אוהבת לערבב בין שניהם ולהניח אותם מעל לעצם הלחי, לפני בילוי בשעות הערב. מדהימים!


נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה