31.12.15

מסביב לעולם עם בטיסט


לפני כשנה וחצי, בעת הטיול בקוסטה ריקה, פנמה וניו יורק קניתי לי גיליון של ווג, להנעים את זמני בטיסות. הכתבה הראשונה בה נתקלתי ספרה על נפלאות השמפו היבש, עד כמה זה בריא ונוח. מיד החלטתי שעלי להתנסות במוצר זה. אז, עוד לא לגמרי הבנתי איך זה עובד בכלל. חקרתי את הנושא ברחבי הרשת וגיליתי כי השמפו היבש הטוב ביותר הוא של המותג Batiste. התחלתי לתור אחריו בסניפי ספורה ברחבי ניו יורק אך ללא הצלחה. הצלחתי לשים את ידי על שמפו של מותג אחר ולא ממש מוכר שדי אכזב אותי והשאיר בי כמיהה עזה להתנסות כבר בבטיסט המהולל. הבנתי כי אין להשיגו בארץ וגם אין אפשרות לרכוש אותו דרך האינטרנט, כיוון שלא ניתן לשלוח בדואר מיכלי כאלו. שם החלו החיפושים שלי אחר בטיסט ברחבי העולם. הורי חפשו אותו עבורי בפורטוגל, אני תרתי אחריו בברזיל, ארגנטינה, פריז ופראג. והכל ללא הצלחה. לשמחתי הרבה, הצלחתי למצוא אותו ברשת הסופרים באיסלנד - המדינה היקרה ביקום. לא הססתי ורכשתי מיד כ-6 בקבוקים. מזל שלא נעצרתי במכס בשדה התעופה בארץ, פתיחת המזוודה שלי בטח היתה מעלה תהיה לגבי הברחה לא חוקית של בטיסט. לשמחתי הכל עבר בשלום. במוצר התנסיתי עוד בהיותי במדינה הצפונית הקרה והספקתי להתאהב בו. הוא נספג במהירות בשיער, אינו מותיר אבקה לבנה ומעצבנת, באמת מרענן את הישער וגורם לו להרגיש קליל יותר ומלא נפח (בניגוד לשמפו הקודם שלי שהפך אותו לגריזי וכבד). ואני בכלל לא מדברת על הניחוח העדין והמרענן. 

ומהי גולת הכותרת של הפוסט הזה?

שכעת בטיסס המהולל הגיע לארץ ונמכר ברשת הסופר פארם במחיר השקה של 25.90 ש"ח. אני כבר שוקלת לרכוש לי עוד כמה לאוסף :)



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה