3.2.16

מתרגשת!!!

אני מנהלת את הבלוג שלי כבר במשך 3 וחצי שנים, במהלכן קבלתי לא מעט פניות ובקשות ליעוץ סטיילינג. למען האמת, ב-99% אחוזים מהמקרים סרבתי. תמיד הרגשתי שאין לי מספיק בטחון וזמן על מנת לעסוק בתחום באופן רציני, למרות שמהצד השני כן תמיד ידעתי שיש לי מה לתרום ושתמיד קיים הסיכוי הזה, שאולי אצליח להפוך מישהו או מישהו למאושר ובטוח יותר בעצמו. עם הזמן גם התחלתי להבין, שמה שבא לי כל כך בטבעיות, ממש מאז שאני זוכרת את עצמי, כל כך קשה וכמעט ובלתי אפשרי לאנשים אחרים.

לכן, לפני מספר ימים, כאשר נחתה בתיבת המייל שלי הזמנה להשתתף בפרויקט Style Mentor של בית הספר לסטיילינג של שנקר, לא הססתי ומיד הסכמתי. מדובר במיזם במסגרתו ב-14.2.16 יוקם מתחם חדש וייחודי (בקומה ב' בצמוד ל-ALDO) בקניון רמת אביב שיציע שירותי סטיילינג ומריחת לק חינם ושירותי איפור ושיער בתשלום ללקוחות. כל לקוחה תוכל לתאם ללא תשלום פגישה אישית במשך שעה עם בוגרות הקורס לסטיילינג בשנקר שיכלול ויעוץ וסיבוב בחנויות הקניון (בהרשמה מראש בטלפון 050-6118326). ביום הפתיחה תוגרל בין הלקוחות במתחם גם מתנה מפנקת.

אז בתאריך 16/2 בין השעות 17:00-20:00 גם אני אהיה שם, לפגוש אותכם ולייעץ לכן! יהיה ממש כיף ואני נורא מתרגשת :)

אז נפגש?



מתרגשת וממתינה כבר לפגוש אותכן,

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה