7.3.16

חידושים

סיפור האהבה שלי עם האתר Guilty התחיל כמה לפני מספר שנים, מיד עם השקתו בארץ. למי שעוד לא יודעת, מדובר באתר ישראלי המציע למכירה מותגי איפור, טיפוח, בישום ועוד בינלאומיים, שאת חלקם אף לא ניתן להשיג בארץ כלל וכלל. המוצרים נמכרים במחירים נפלאים (ויש ים הנחות והטבות), מה גם שהאתר מתהדר בשירות לקוחות יוצא מין הכלל (אין כבר צורך בהתכתבויות המייגעות עם שירותי הלקוחות האטומים בחו"ל) שמעניק חווית לקוחות מדהימה. מלאי המוצרים באתר מתחדש לעיתים תכופות, ולהלן המוצרים שהתווספו לאחרונה למכירה באתר:

מה כבר לא נאמר על סדרת השפתונים הנוזליים העמידים מבית עפרה – שלא פעם הוכתרו ע"י בלוגריות בארץ ובחו"ל בתור הליפסטיקים העמידים הטובים ביותר. הם באמת עמידים לאורך מספר שעות, שורדים אף ארוחות קלות (אך לא שומניות), אינם מייבשים את השפתיים ובעלי פיגמנט ופורמולה נהדרים. הם כלל לא מורגשים על השפתיים ונראה כי בדיוק עליהם נכתב "ללכת עם ולהרגיש בלי". אני קבלתי להתנסות את Manhattan מקולקציית ניו יורק בגוון פטל עמוק וכה עדכני העונה שבמהרה הפך לפייבוריט שלי. הגוון השני הוא Havana Nights מקולקציית קייטלין – חום בורדו עז וחושני, המתאים לשעות הערב והלילה.  השליש הוא Queens, גם מקולקצית ניו יורק בגוון אוכמניות סגול נועז וסקסי.
לרכישה כאן




הכירו את מותג התכשיטים הבינלאומי שלאחרונה נחת באתר האהוב (עד כה הם נמכרו בבוטיקים בלבד). מדובר בתכשיטים בעיצוב פאנקי ואדג'י בסגנון הסטריט סטייל בגווני הכסף והזהב המאפשרים ללקוחה לשחק עם דמיונה וליצור עבור עצמה את התכשיט המועדף עליה, על ידי בחירת השרשרת והתליון לטעמה, ביניהם ניתן להחליף וכל פעם ליצור תכשיט חדש שישמח לבב אנוש.
 ניתן לרכישה כאן



כנראה שמדובר כאן בהילייטר היפה ביותר שיצא לי לראות אי פעם. כן, ממש כך. הוא מעוצב בצורת פיצה, המחולקת ל-5 משולשים שונים – שהם בעצם 5 גוונים שונים: זהוב, לבן פנינתי, פנינתי ורדרד, אפרסקי כתמתם וברונזה. ערבובם ע"י מברשת סומק חבה בה עשיתי שימוש יצר גוון זהוב עדין ומנצנץ. יחודי ומשגע.
ניתן לרכישה כאן


ספריי לקיבוע האיפור מבית Flormar. הספריי מבוסס על אלכוהול שמתנדף מיד עם ההתזה, לכן אינו מרטיב את הפנים, אלא פועל רק לשמירה על האיפור. מעשיר את העור בלחות ובעיני פשוט מרענן נהדר שכדאי שתמיד יהיה בתיק. 
ניתן לרכישה כאן

תרחיץ פנים מיוחד לעור צעיר, המנקה אותו ביסודיות ומנע היווצרות של פצעונים וקומודונים בעזרת מרכיב החומצה הסיליצלית. בעל ניחוח עדין ונעים, אינו מייבש ומותיר את העור נקי ורענן.
ניתן לרכוש כאן.

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה