12.9.16

חולשות קטנות

מארז מתנה חגיגי מאת Il Makiage

איל מקיאג' משיקה מארזי מתנה חגיגיים במיוחד לקראת עונת החגים הקרובה. כל מארז כולל 4 מוצרי איפור, המגיעים באריזה מיוחדת ומהודרת לחג, והנמכרים במחיר מיוחד. מדובר ב-4 מוצרים מובילים של המותג: סומק מינראלי אפוי, שפתון נוזלי עמיד (ומהמם, יש לציין), עיפרון עיניים או שפתיים ומחדד דו להבי. גווני המוצרים ניתנים לבחירה, להתאמת המארז המושלם. 




Waterproof Lipliner by Il Makiage

איל מקיאג' משיקה 5 גוונים חדשים לסדרת עפרונות השפתיים המוצלחים שלה. העפרונות עמידים במים והפורמולה המיוחדת שלהם עשירה בפיגמנטים המעניקים לשפתיים צבע עמוק. הם מועשרים גם בשמן החוחובה והוויטמינים לטיפוח השפתיים. 

Night Cream by Loreal  Skin Perfection
לוריאל משיקה קרם לילה חדשה לסדרת הסקין פרפקשן , המתאים במיוחד לגילאי 25+ (הו,  שלום!). לקרם לילה אפקט מתקן, הוא מטםל בסימני העייפות, מתקן ומשפר את מרקם העור. מבוסס על רכיבים פעילים להענקת הזוהר והחלקת העור. בבוקר העור מרגיש רענן, בריא וחלק יותר. מומלץ!


Elle and Lui by Sabon
ניחוח חדש מבית סבון, בניחוח עדין ומחוספס יחדיו, המבוסס על מאסק, עצי מנדרין, ענברים עצי הדר. מגיע בבקבוק מהודר בצבעי הלבן והזהב. ניחוח טבעי ועצי. במיוחד לסתיו.


Exploring Wonderland by Sabon
סבון מציגה קולקציה של מתנות לראש השנה שכולה נוצרה בהשראת עולם האגדות והקסם. מדובר בניחוח חדש, חושני ומפתה, שנרקח במיוחד לקראת העונה הקסומה של החגים. הוא מבוסס על מאסק, סיגלית, שושנים ועצי מנדרין. אני קבלתי לידי את המארז המהודר –Wonderland, המכיל פילינג לגוף, קרם גוף, קרם ידיים חמאתי וסבון נוזלי על בסיס שמנים.  


Pomegranate Regenerating Hand Cream by Weleds

קרם ידיים חדש מבית וולדה, השייך לסדרת הרימונים. הקרם מעניק לידיים הזנה, מיצוק וגמישות. מתאים במיוחד לעור בוגר. מבוסס על תערובת יחודית של צמחים, חמאת שיאה אורגנית, שמני אבוקדו, זית וחמניות. לקרם ניחוח עדין ונהדר של רימונים. 



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה