23.1.17

החולשות הקטנות

Even Better Clinical Dark Spot Corrector & Optimizer by Clinique
סרום חדשני מבית קליניק הנלחם בכתמי הךיגמנטציה. הוא מגיע בבקבוק בעל שני תאים נפרדים והמכיל את הקורקטור המפורסם של המותג לצד האופטימייזר החדש. האופטימייזר מרגיע ומשכך גירויים בעור ונאבק בהופעת כתמי הפיגמנטציה בעתיד. הבקבוק המיוחד מפריד בין שני התכשירים על מנת לשמור על טוהר ועוצמה של כל אחד מהם בנפרד, עד לשימוש עצמו. המוצר ניתן לשימוש כפעמיים ביום, לפני השימוש בקרם הלחות הרגיל. הוא נספג שמהירות, מותיר את העור קטיפתי ולא שומני כלל. מוצר חובה לכל עונות השנה ובמיוחד לקראת עונת הקיץ הקרבה ובאה. 


Retro Matte Liquid Lip Colour by MAC
מאק מרחיבה את סדרת שפתוני המאט הנוזליים שלה עם 12 גוונים חדשים, אפלים וקודרים והמתאימים במיוחד לעונה הנוכחית. הם מועשרים בפיגמנט עז, עמידים למשך שעות ארוכות, מעניקים לשפתיים מראה מאט קטיפתי ומהודר ואני לגמרי מאוהבת בגוון החום שוקולד הזה.


Douseur Des Mains Nourishing Softening Hand Cream by Payot
קרם ידיים חדש מבית פאיו הצרפתית. מדובר בקרם טיפולי ועשיר במיוחד. הפתרון המושלם לימי החורף הקרים והיבשים. הוא מבוסס על חמאת שיאה ומעניק לידיים הגנה, רוך ולחות. מותיר אותן קטיפתיות, מלאות לחות ובעלות ניחוח עדין.



Easy Liner by Pupa
סדרת עפרונות עיניים חדשה מבית פופה, המכילה 24 גוונים חדשים ומרתקים. לעפרונות מרקם חמאתי, הם נמשחים בקלות, בעלי פיגמנט עוצמתי הודות לפורמולה המועשרת בשמנים וסיליקונים. עמידים למשך שעות רבות. 


Infinite Shine by OPI
מותג הלקים האהוב משיק סדרה של 30 גוונים הכי נמכרים בגרסת האינפינייט שיין – הלק העמיד. אינפיניט שיין הוא מוצר שנמרח כמו לק, אך מבריק ועמיד כמו ג'ל, עד 10 ימים וגם ניתן להסרה בבית. אני בחרתי בגוון המועדף עלי מהקולקציה ה- Black Onyx השחור המושלם והאטום. אידיאלי לכל עונות השנה ולכלל מאורע. את הלק מניחים ב-3 שלבים – קודם שכבת הפריימר, שכבת הלק עצמו ושכבת הגלוס לשמירה על הלק והענקת הברק. כל השכבות מתייבשות במהירות והלק נראה מבריק וחי.  

Sublime Fresh by Loreal
ג'ל גרגירים לפעולה כפולה מבית לוריאל. הג'ל היחודי מסיר את התאים המתים  ומנקה ומטהר את הנקבוביות. הוא מותאם לעור רגיל עד מעורב, אינו מייבש אותו. העור לאחר השימוש בו נראה רענן וזוהר יותר. 



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה