26.1.17

חולשות קטנות


Gaya Lip Wear by Gaya
שפתון נוזלי ועמיד מבית גאיה קוסמטיקס. מדובר בסדרת שפתונים עמידים, בעלי מרקם קטיפתי וקליל וגימור מאט. השפתונים מעניקים לשפתיים גוון עז ואטום שעמיד למשך שעות רבות. הוא מתייבש במהירות ומתקבע במקומו ללא כל תזוזה. מגיע ב-12 גוונים מרהיבים. 


Lip Butter by Labello
מוצר חדש מבית לבלו הותיקה והמוכרת – חמאת שפתיים המועשרת בחמאת שיאה ושמן שקדים. היא מטפחת, מלחחת ומעניקה לשפתיים הגנה מהיובש למשך כ-12 שעות. היא מגיעה ב-3 ניחוחות שונים.


Lash Primer by Sacara
פריימר מיוחד לריסים מבית סקרה. מעבה, מעגל ומאריך את הריסים. משמש כשכבה ראשונה ובסיסית לפני הנחה המסקרה. מאחד את טקסטורת הריסים, מונע הדבקות ויצירת גושים.


Eye Shadow Stick by Sacara

צללית קרם חדשה המגיעה בסטיק מבית סקרה. מבוססת על פורמולה יחודית אשר מחליקה ונמרחת בקלות על העפעף. מגיעה ב-6 גוונים שימושיים ועמידה לאורך כל שעות היום.


Facial Scrub Brusher by Careline
ג'ל לניקוי פנים עם מברשת ניקוי יחודית מבית קרליין. ג'ל ניקוי מסדרת יאנג מאובזר במברשת ניקוי ייחודית המגיע לכל אזור בפנים, מסירה תאים מתים ומחליקה את העור. הג'ל מתאים לעור רגיל עד שמן, מנטרל את הברק השומני ואינו נוסה על בעלי החיים. 


Nourishing Hand Cream by Crema
קרם ידיים מזין לעור יבש מבית קרמה. מטפח ושומר על עור הידיים. מבוסס על תמצית קממומיל וויטמינים המעניקים לחות לעור העדין. לקרם ניחוח עדין ונעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה