2.2.18

חולשות קטנות


Cherry Blossom by L'Occitane
מותג הטיפוח האהוב עלי משיק מהדורה מוגבלת של סדרת פריחת הדובדבן במיוחד לקראת הולנטיינס דיי. הקולקציה מבוססת על ניחוח פריחת הדובדבן המוכר, אך רענן ועדין יותר. בקולקציה ניתן למצוא את או דה טואלט, חלב גוף, ג'ל רחצה וקרם ידיים.




SOS Masks by Clarins
בקלרינס משיקים 3 מסיכות לסדרת SOS המתאימות לצרכים שונים - לרענון, לאיזון ולהזנה. מסיכת SOS Hydra הינה מסיכה במרקם ג'ל בניחוח סורבה, היא המעניקה לעור לחות מיידית וזוהר. המסיכה השניה היא מסיכת SOS Comfort המעניקה לעור הזנה וגמישות. למסיכה מרקם חמאתי עשיר והיא מבוססת על מנגו. המסיכה השלישית והפייבוריטית שלי הינה מסיכת SOS Pure - המסיכה המבוססת על חימר והמאזנת את העור. היא מתאימה במיוחד לעור מעורב או שמן והיא מווסתת את יצור השומן ומפחיתה את הברק השומני ומעניקה לעור מראה מאט. 






Lisbon by OPI
ב-OPI משיקים קולקצית לקים חדשה לכבוד אביב 2018 בהשראת בירת פורטוגל - ליסבון. הקולקציה מעוצבת בהשראת העיר הצבעונית והתוססת. בקולקציה 12 גוונים ססגוניים, כאשר 6 מהם הם גווני הורוד השונים. 





Total Age Correction by Lancaster
 קרם ידיים חדש מבית לנקסטר. הקרם מעניק לידיים טיפול אנטי אייג'ינג, מטפח ומטפל בעור. הקרם מועשר ברטינול הנלחם בסימני הזדקנות העור ומתקן אותו ברמת ה-DNA. לקרם SPF15  המגן על הידיים מפני הקרינה. 



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה